staljin Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Hei, For de som har Athlon64 X2 og oplever lagging/ytelse problemer i spill som er nevnt i denne forum tråden og beskrevet her. har Microsoft laget patch.. Patchen fåes ved å ta kontakt med Microsoft support eller kan lastes ned HER. Må brukes KUN hvis du har ytelse problemer med Athlon64 X2 i WinXP MAO AMD64 X2 "bug" er egentlig WinXP bug og har ingenting med CPU å gjøre. Hilsen Staljin Edit: Fixet link Endret 9. oktober 2005 av staljin Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Etter det jeg har lest, så er det bare når du har Cool'n Quiet på i BIOS? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei, Det vet jeg ikke noe om, har faktisk ikke AMD64, men AthlonXP. Tenkte bare det kunne hjelpe noen, siden den patch er vanskelig å få fatt i. Staljin Lenke til kommentar
N_R Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) ..har også lest litt om dette, og googlet masse på det. Men, det er skrevet så mye om dette at det er vanskelig å finne det man ønsker... Finnes det en _enkel_ måte å se om man er plaget med dette? Jeg har en X2-3800 i serveren min, med et (ikke le :!: ) PCI Radeon 7000, så jeg kan liksom ikke fyre opp Doom for å se om det lagger.... Endret 18. oktober 2005 av N_R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå