gthaman Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Heisann, jeg har nettopp bestilt meg billetter til oslolan 2002. Så får jeg bare 2 ticket-numre. Hvordan kan jeg få billettene? Eller skal man bare oppgi nummeret? Er det noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hei Iom, det ikke finnes noen "fysiske" billetter, så tar du med billett nummeret du har fått + legitimasjon. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 kan vel bare sende en mail og spørre :smile:. Har selv kjøpt meg en bilett og er sjokkert over at ingen flere er solgt.... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 sjekk linken - Printable tickets - Det lønner seg å printe ut billetten, da den har en strekkode som gjør at det er raskere å registrere deg når du endelig er kommet først i køen. Har man PTN-kort går det enda raskere. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 PS: brukk "laser"-printer på billetene .. blekket i "vanlige printere" kan bli smurt uttover og F*CK strekkoden.. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Hvor får jeg tak i ptn kort? Og må de printes i farger? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 PTN kort får du kjøpt på alle LAN som bruker PartyTicketNet (og på webben?) og du trenger ikke fargeprinter, men bruk laser :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå