_Glory_Host Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Vet denne typen leker er gjort før, men samtlige leker er stengt på grunn av spam ol. Jeg har søkt før jeg posta denne, så jeg vil helst slippe å bli flamet Så vær så snill og følg reglene: Hvordan spille: Spillet begynner med at jeg åpner historien(lenger ned). Fra der, er det din jobb å fortsette historien som du føler for. Så slå deg løs og ha det litt morro. Når historien nærmer seg mange sider, vil jeg pakke alt sammen i en fil som alle kan laste ned. Regler: 1) Ditt svar må fortsette historien fra hvor den siste posteren sluttet. 2) All off-topic/komentarer prat må bli skrevet i kursiv under din del av historien. 3) Prøv å holde dere til topic her slik at også denne ikke blir stengt. Denne fortellinga skal handle om hardware.no historien. Hvilken retning historien tar er opp til dere, bare prøv å ha hardware.no i bakhodet når der skriver, ellers er det fritt frem! Slå dere løs! : Hardware.no ble dannet 26. mars 1998 av Martin L. Wirak. Martin savnet... Edit: Leif, gå hjem! Endret 9. oktober 2005 av _Glory_Host Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 en kompanjong, derfor satte han ut en annonse etter en som ville være med å drive hardware.no. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 3) Prøv å holde dere til topic her slik at også denne blir stengt. Ja, skal prøve så godt jeg kan, men hva er poenget med å lage en post du vil skal bli stengt? Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Dagen etter at annonsen hadde vært i avisa.. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kom Ole og ville være med, men han hadde ingen skills så... Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 begynte han å nynne på en aqua sang.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Men siden Martin likte Aqua fikk han jobben... Endret 9. oktober 2005 av Little slask Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 .. på et blunk. Da tiden endelig var inne for å... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 ...lure godtroende datanerder... Lenke til kommentar
Z_AGo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 ...Tråkket Martin skikkelig til, med å.. Lenke til kommentar
sull Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 ...danne et forum som seinere skulle bli norges største samling av datanerder... Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) ...Som elsker php og html, Martin hadde også planer om å... Endret 9. oktober 2005 av crawford Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 ...stenge tråden som er lik hundre andre tråder som har blitt stengt. The end. Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Men så plutselig kom han på at.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 en historie ikke er lik en annen, og lot... Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 ..den fortsette. Etterpå gikk han og spiste honning.... Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) honningen smakte godt, men han ble kvalm og husket tarmproblemene sine. Endret 9. oktober 2005 av AftaBurn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vi har hadd slike historiere før og det fungerer rett og slett ikke. Stenges. og ikke opprett en ny thread..please...den blir stengt den også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg