StupidNick Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jeg lurer på om denne forsterkeren er god nok til å drive disse? Endret 9. oktober 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vekten på 6.5kg samt at effekten er oppgitt i DIN avslører at den ikke har spesielt mye krefter å skilte med. Den klarer sikkert å drive Yamaha høyttaleren, men en bedre forsterker vil nok gjøre en bedre jobb. "DIN-effekt" måles ved 1000Hz og relativ høy forvrengning. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) http://www.hifiklubben.com/no/produkter/st...ker.htm?id=4856 bør jeg hellergå for den? btw; er yamaha høyttalerene gode? Endret 9. oktober 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har aldri hørt høyttalere fra Yamha, så jeg skal ikke uttale meg om dem. Cambrigde forsterkeren er nok mer ærlig når det gjelder oppgitt effekt, men jeg er redd den blir litt for puslete til å drive en såpass stor høyttaler. Hvis du ikke har mer enn 3-4000 å svi av på forsterker ville jeg nok prøvd å få tak i noe brukt. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 ok tror nesten at jeg dropper de yamaha høyttalerne da.. Men er det noen som kan anbefale noen gode høyttalere som jeg kan bruke sammen med CAMBRIDGE Azur 640A? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) ok tror nesten at jeg dropper de yamaha høyttalerne da.. Men er det noen som kan anbefale noen gode høyttalere som jeg kan bruke sammen med CAMBRIDGE Azur 640A? Du kan jo vurdere å gå ned et hakk i størrelse.Ljudia har Yamaha NS-555 til 3995 kr. Da har du spart 1200 kr og kan legge de pengene i en bedre forsterker. For eksempel en Nad C352. Endret 10. oktober 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå