Fjelldal83 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei, vi er to kompiser som har lyst å spille online sammen. Vi finner hverandre på ubicom programmet, men når man har laget server og får personen om skal joine en melding om at connection timeout. Både jeg og han har prøvd å laget server, men vi får begge meldinga. Hva er galt? NB: Spillet er originalt og har siste oppdateringen. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har du åpnet for port 21000 i firewall og ruter? Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jepp, men får samme meldinga Fatter ikke hva mer jeg kan gjøre. Andre tips? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har dere prøvd å joine via IP i selve spillet også? Eventuelt prøvd via Hyperlobby? Prøv det som nevnes i denne tråden. Flere lignende tråder på Community Help forumet, eventuelt et bedre sted å spørre om problemet vedvarer. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Har prøvd å joine via ip og hyperlobby, men får samme feilmeldinga. Blir så irritert. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Bare en sjekk, men er du helt sikker på at begge kjører V.1.22? Skulle en av partene ha en annen version, eller ha etterinnstallert Aces Expansion pack så vil det ikke funke. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Begge har versjon 1.22 og vi har ikke installert noen form for expansion. Testet Ravenshield idag og vi begge fikk de samme problemene som i Sturmovik. Virker som Ubisoft greiene er bare sorgen. Spiller jo Battlefield 2 så det ryker etter, men spill som er laget av ubisoft funker ikke online. Har også prøvd Hyperlobby, samme greiene der også. Endret 10. oktober 2005 av Daemonifuge Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Pussig. Jeg kjører FB 1.22 på den bærbare, og FB +AEP +PF 4.01.m på den stasjonære og bruker henholdsvis Ubisoft og The All seeing eye for å finne/hoste spill og har aldri hatt noen problemer. IL-2 FB er helt klart morsomst online, så du går dessverre glipp av noe nå ja. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Pussig. Jeg kjører FB 1.22 på den bærbare, og FB +AEP +PF 4.01.m på den stasjonære og bruker henholdsvis Ubisoft og The All seeing eye for å finne/hoste spill og har aldri hatt noen problemer. IL-2 FB er helt klart morsomst online, så du går dessverre glipp av noe nå ja. Kan det ha noe med at vi begge har NGT? Det som er det rare er at vi kommer inn hvis andre har laget server, men hvis en av oss prøver, blir det connection timeout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå