Gå til innhold

IL2 Sturmovik FB online problemer

Anbefalte innlegg

Hei, vi er to kompiser som har lyst å spille online sammen. Vi finner hverandre på ubicom programmet, men når man har laget server og får personen om skal joine en melding om at connection timeout. Både jeg og han har prøvd å laget server, men vi får begge meldinga. Hva er galt?

NB: Spillet er originalt og har siste oppdateringen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge har versjon 1.22 og vi har ikke installert noen form for expansion. Testet Ravenshield idag og vi begge fikk de samme problemene som i Sturmovik. Virker som Ubisoft greiene er bare sorgen. Spiller jo Battlefield 2 så det ryker etter, men spill som er laget av ubisoft funker ikke online. Har også prøvd Hyperlobby, samme greiene der også.

Endret av Daemonifuge
Lenke til kommentar

Pussig. Jeg kjører FB 1.22 på den bærbare, og FB +AEP +PF 4.01.m på den stasjonære og bruker henholdsvis Ubisoft og The All seeing eye for å finne/hoste spill og har aldri hatt noen problemer. :hmm:

IL-2 FB er helt klart morsomst online, så du går dessverre glipp av noe nå ja. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Pussig. Jeg kjører FB 1.22 på den bærbare, og FB +AEP +PF 4.01.m på den stasjonære og bruker henholdsvis Ubisoft og The All seeing eye for å finne/hoste spill og har aldri hatt noen problemer. :hmm:

IL-2 FB er helt klart morsomst online, så du går dessverre glipp av noe nå ja. :dontgetit:

Kan det ha noe med at vi begge har NGT? Det som er det rare er at vi kommer inn hvis andre har laget server, men hvis en av oss prøver, blir det connection timeout :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...