Siq123 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 sitter her med en windows maskin til en kamerat. En stund inn i oppstarten restarter bare pc-en seg. Jeg har prøvd alle alternativene og det skjer hver gang. jeg bare vet ikke hva jeg skal se etter. Noen som har noen tips eller opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Altså blir skjerem svart og den booter på nytt eller logger den av og lagrer innstillingen også så starter om igjen? Lenke til kommentar
Siq123 Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 skjermen blir svart og den starter på ny og jeg får se post-screenen igjen Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 skjermen blir svart og den starter på ny og jeg får se post-screenen igjen Har du nylig installert noe, eller byttet noe hardware i maksinen? Lenke til kommentar
Siq123 Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Den virka helt fint. Reboot. du ser resultatet. Ingen hardware er byttet / tuklet med. Et program som heter System Mechanic skal visstnok være installert. eneste linken jeg umiddelbart fant :-/. http://www.softwarecasa.com/pprod/221601en...urce=gooc10g01a Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Som et generelt svar på et slikt problem er jo å ligge inn windows på nytt... Viss den gjør det absolutt hver gang du starter om igjen er det noe gale med windows, viss du ikke har byttet/skadet/eller installert noe nytt er det windows.... Prøv og start windows i sikker modus! Har du installert noe nye drivere? Du kan jo prøve gjennopprett til siste fungerende instillinger? (F8 ved oppstart) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå