Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Guns N Roses Guns N Roses Guns N Roses Guns N Roses og kanskje Guns N Roses Lenke til kommentar
Pearl Jam Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Guns N RosesGuns N Roses Guns N Roses Guns N Roses og kanskje Guns N Roses "Kjøpte" nettop en gnr cd... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Tar en liste med litt ymse band og album jeg da. Alt faller kanskje ikke 100% inn i kategorien din, men hvorfor runke på sjangrer? Iota med selvtitulert album. Herlig hardcore psykedelisk rock fra 1972 Nuno - Schizophonic fra 1997. Hardrock med rot i 70-tallsband som Alice Cooper, men i moderne innpakning. Arthur Brown - The Crazy World of Arthur Brown 1968. Dette er musikk som river. Fish - Sunsets On Empire fra 1997. Åpningssporet 'The Perception Of Johnny Punter' er litt av et kutt, og resten av skiva følger tett på. Laibach - Let It Be fra 1988. En skive som har fått alt for lite oppmerksomhet. Det anbefales på det sterkeste å sjekke ut dette slovenske bandet. Lizzy Borden - Menace to Society. Humoristisk hairmetal. Peace Love and Pittbulls selvtitulerte album fra 1992 Rockfour - Another Beginning fra 2002. Artig israelsk prykedelsik hardrock. Lenke til kommentar
jke Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Children of Bodom er best Soilwork!Sonata Arctica Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ojojoj! Jeg glemte å nevne Therion sammen med Sirenia, Tristania og Orphanage. Slik musikk som dette kan nok minne om Nightwish, men det er mye bedre. I hvert fall hva Sirenia, Tristania og Therion angår. Du kan jo også sjekke ut Nightwish, for bandet har skiftet stil fra det eldre til det nyere.. Jeg vil anbefale deg å sjekke ut "Oceanborn", deretter "Wishmaster" og til slutt "Once". Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg kjenner den ene gitaristen i Tristania Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 70-talls hardrock done the proper way: Budgie Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 For ikke å snakke om Frumpy med Frumpy 2 fra 1972... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Daddysmilk http://www.garageband.com/artist/daddysmilk/ Nesten bare rolige sanger på sida, men regner med man finner mer på nett. Ingen CD enda da, bare en demo... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg anbefaler System of a Down hvis du leter etter et band som er klar for væpnet-revolusjon mot den amerikanske presidenten. Lenke til kommentar
Pearl Jam Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg anbefaler System of a Down hvis du leter etter et band som er klar for væpnet-revolusjon mot den amerikanske presidenten. Leter nok ikke etter et band som er ute etter væpnet revulusjon mot USA's president. System Of A Down er søppel uansett MIN mening Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg anbefaler System of a Down hvis du leter etter et band som er klar for væpnet-revolusjon mot den amerikanske presidenten. Leter nok ikke etter et band som er ute etter væpnet revulusjon mot USA's president. System Of A Down er søppel uansett MIN mening Lesbende Nordlending-stemme: Det var en spøk! S-P-Ø-K! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Jeg anbefaler System of a Down hvis du leter etter et band som er klar for væpnet-revolusjon mot den amerikanske presidenten. Det var nok en spøk ja for System of a Down er strekt i mot vold. Det mest kriminelle de har gjort var å ulovelig dele ut mat til sultende tiggere i LA. Det som er hoved politiske budskapet deres(og for dem er det personlig) er det armenske folkemordet og folkemord generelt sett. Bandet jobber for at Tyriske myndigheter skal inrømme det, og dessuten så kjemper de i mot folkemord verden over generelt. Bandet har forresten mye forskjellig musikk så anbefaler deg å sjekke ut flere plater av dem før du gjør opp din mening. Kjenner til noen som kun liker debuten, eller liker alle utenom en... osv Endret 10. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Pearl Jam Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 ManOwar! 5019363[/snapback] Liker ikke manowar Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) ManOwar! 5019363[/snapback] Liker ikke manowar 5019597[/snapback] Da kan du ta å skyte deg i huet! ;) Endret 17. oktober 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Stonegard som sagt. Ganske kule de *høre på plata som er kjøpt på Nightwish-konsert* Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Stonegard som sagt. Ganske kule de *høre på plata som er kjøpt på Nightwish-konsert* Edit: Dobbeltpost *mumle over dumme forum* Endret 17. oktober 2005 av king_of_kong Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Kan legge til Tool og A Perfect Circle Lenke til kommentar
Pearl Jam Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Stonegard som sagt. Ganske kule de *høre på plata som er kjøpt på Nightwish-konsert* Edit: Dobbeltpost *mumle over dumme forum* 5020047[/snapback] Hører på Stonegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå