Pearl Jam Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Trenger tips for ny musikk. Hører egentlig mest på rock og metal. Eksempler på band jeg hører på: AC/DC Aerosmith Alice Cooper Audioslave Black Sabbath Foo Fighters Iron Maiden Jimi Hendrix Judas Priest Kiss Korn Led Zeppelin Linkin Park Metallica Motörhead Murderdolls Mötley Crüe Nirvana Placebo Rage Against The Machine Rammstein Red Hot Chilli Peppers Sex Pistols Slipknot Smashing Pumpkins Soundgarden The Hives The Offspring The Ramones The White Stripes Thin Lizzy Turbonegro Velvet Revolver Gi meg gjerne tips på cd'er. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ser ut som den lista er ganske komplett, eneste jeg vil legge til er Pink Floyd, The Who og Guns n' Roses Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 High On Fire - Blessed Black Wings En sabla tøff blanding av Motörhead og Slayer. Trøkker som fy! Coveret er verdt halve prisen for plata. Jeg har den på vinyl med en LEKKER gatefold. Utbretta ser den slik ut: Rose Tattoo må også sjekkes ut. God gammel 70-talls rock i stil med AC/DC, bare litt mer punka. Det kom nylig en best of-plate som heter 25 To Life tror jeg. Down - Down II: A Bustle In Your Hedgerow Stoner rock/metal av ypperste sort. Definitivt en av mine all-time favoritter. Spenner fra Pantera-isk riffing via Black Sabbath til rolig blues. Definitivt en av mine all-time favoritter. Lenke til kommentar
Pearl Jam Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Må si jeg ikke helt likte Dream Theater. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Må si jeg ikke helt likte Dream Theater. Nei da så... Hver sin smak, men det skal sies at Dream Theater blir bare bedre å bedre desto mer en hører på det Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Prøv In Flames og Opeth? Lenke til kommentar
Pearl Jam Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvilken Opeth plate er best da? Hørte på In Flames før ble lei av det. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Opeth? Jeg syns Blackwater Park er god. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvilken Opeth plate er best da? Hørte på In Flames før ble lei av det. Er nybegynner i Opeth-sammenheng, men Ghost Reveries er rett og slett en meget bra plate. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvis du liker Slipknot bør du sjekke ut Otep. (Ikke det samme som Opeth, Opeth er helt forskjellig men er vanvittig bra band(egentlig bedre enn Otep) System of a Down er et band som jeg vil si er svært bra, sjekk ut annet enn den nyeste platen deres, musikken deres er variert. Første albumet(som forøvrig er det beste) er forskjellig fra det siste for å si det sånn. Men vil si at Toxicity albumet gjerne er det beste å begynne med. (det synes i hvertfall de fleste jeg kjenner, de fleste jeg kjenner synes også den er best...) Lenke til kommentar
notalive Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Tre ord: RAGE, RAGE, RAGE www.rage-on.de De spilte speed metal før, gått over til power metal, hvis jeg husker rett uansett. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 skulle også til å nevne SOAD (System Of A Down) for øyeblikekt hører jeg på Marilyn manson, og synes egentlig ikke det er så ille... litt sært for noen kanskje... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Rainbow og Deep Purple! Du liker Sex Pistols, da liker du nok The Clash også. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kan anbefale Pearl Jam, Audioslave, Live, D.A.D, Bush, Coldplay og Radiohead som litt roligere rock. 3 Doors down har vel også noen greie låter. Når det kommer til metal så er det så mye bra at jeg ikke gidder å ramse opp. Sjekk ut: The Metal Observer for reviews. link i signatur. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) stonegard Støtter den! Arrows er ei meget god plate! El Caco funker og bra, har bare hørt The Search dog. Tips: Hør på Pyro på NRK P3 Endret 9. oktober 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 stonegard Støtter den! Arrows er ei meget god plate! ...som jeg etter alt å dømme får en signert versjon av i morra! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 norske The Carberatours råkker skikkelig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå