Gjest medlem-75284 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei Nå har jeg åpnet port 49152 for at jeg skal få opp hastigheten på Bitlord, jeg har satt på at lytteporten til Bitlord er 49152, men dette funker ikke det går fortsatt alt for sakte Er det noe annet jeg må gjøre? Takk Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvor treigt går det, og hvilken linje har du? Hvis du har ADSL er det sjeldent at man får utnyttet hele innhastigheten, dette p.g.a. lav utlastningshastighet. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 det spørs jo også hvor du laster ned fra. 1 seeder og 2000 leechere = sirup Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Når jeg laster ned en torrent går den i maks 20Kb/s og har tele2 ADSL. Det jeg ikke skjønner er at det går mye fortere(100kb/s) til vennene mine som laster ned det samme som meg. Og de har ikke åpnet noen porter. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Når jeg laster ned en torrent går den i maks 20Kb/sog har tele2 ADSL. Det jeg ikke skjønner er at det går mye fortere(100kb/s) til vennene mine som laster ned det samme som meg. Og de har ikke åpnet noen porter. husk at du må sette uploaden på nesten maks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå