quack Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ønsker å sette menyen min inn i ei ramme, så det ser ut som det står i en tabell med border=1. Problemet med å bruke en tabell og sette border=1 er at det vises forskjellig i forskjellige browsere. Sånn ser meny-koden min ut for øyeblikket. Går det an å bestemme noe med rammer her? #meny {position: absolute; top: 120px; left: 200px; background: #FFFFFF; } Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er menyen din satt sammen slik?: <ul> <li>Meny-element</li> </ul> Lenke til kommentar
quack Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Er menyen din satt sammen slik?: <ul> <li>Meny-element</li> </ul> <div id="meny"> <a href="s1.html">side1</a><br> <a href="s2.html">side2</a><br> <a href="s3.html">side3</a><br> </div> Sånn ser den ut nå. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Gjør om til <ul id="meny"> <li><a href="s1.html">side1</a></li> <li><a href="s2.html">side2</a></li> <li><a href="s3.html">side3</a></li> </ul> CSS ul { padding: Xpx; border: 1px solid #fargekode; } Lenke til kommentar
quack Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Får forske litt på siste posten der, funka ikke med en gang men det er nok bare meg. Skulle helst ikke hatt punkt-liste, men det kan man sikker fjerne med en eller annen kode. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 CSS ul#meny { padding: Xpx; border: 1px solid #fargekode; } ul#meny li { list-style-type: none; } Lenke til kommentar
quack Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 CSSul#meny { padding: Xpx; border: 1px solid #fargekode; } ul#meny li { list-style-type: none; } Perfect! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå