StIFfmasT Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg skal kjøpe dette Hovedkortet , Jeg trenger 2048 mb ram. Vilken ram burde jeg velge til det hovedkortet? (HUSK 2048 mb) Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 PS: Max 2500kr :=) Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Fiks linken, så kanskje vi kan hjelpe deg Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Her er linken http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311967&cks=PRL Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Corsair 2048mb, 49 kr. over, men disse er lekre og gode brikker. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vet ikke om våre hovedkort er veldi like men(jeg har abit an8 sli fatality) med den corsair rammen som ble anbefalt. Jeg har hatt Mange problemer med rammen, med tanke hvordan det passer med hovedkortet. Default i bios stemmer ikke for 5 øre, og jeg opplever systemet som ustabilt. Har måttet stilt og herja en del inne på bios ja! og timingsene som jeg har fra fabrikk får jeg ikke til å stemme.. (har faktisk måttet underklokke rammen... ) har kjørt memtest en del ganger, og den viser at det ikke er no problem med rammen så.. Angrer litt på at jeg ikke valgte Ocz minnebikker istedet. De har fått veldig god kritikk og skal visst passe bedre. Skulle gjerne lagt ut link som viser dette, men finner den desverre ikke. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Corsair 2048mb, 49 kr. over, men disse er lekre og gode brikker. Har du noen erfaring med de brikkene? Skal selv bestille meg 2GB straks og da trenger jeg litt hjelp..PC'n brukes mest til spill som BF2 og CS Source.. Har tittet på de 2GB brikkene fra OCZ til 2400,- på netshop.. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hvis det var ocz brikkene du lurte på , så har kameraten bare bra erfaring med dem.. (DFI hovedkort da men) Du kan jo også se på prisguiden da Ocz 2048 Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ok..Regner med at det blir bestiling av 2GB brikker i løpet av kvelden/natta... Blir nok OCZ sine..De som er linka til like over her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå