Klorin Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Fra i dag av er det mulig å flashe K750i til W800i med orginal-kabelen som følger med telefon. Jeg flashet min i dag. Har laget en guide og den finner du her: LINK Lenke til kommentar
iCar Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Men man må kjøpe credits ja:P Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Men det anbefales på det sterkeste Tlf er mye glattere nå *love* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kjempefin guide. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Har noen av dere som har gjort dette oppdaget noen bugs?...og er mediespilleren så mye bedre at det er verdt det hvis man hører på mp3 mye? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Men man må kjøpe credits ja:P 4979388[/snapback] Er tross alt ikke Sony Ericsson som står bak dette. Btw: Håper jeg egnetlig slipper å si dette, men gjør det uansett: Dette gjør dere på eget ansvar... Har på følelsen at dere kan få problemer med garanti om dere på et senere tidspunkt skulle få problemer med telefonen. Dere er herved advardt. Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Du svarer på et 15 dager gammelt innlegg og at det ikke er SE som står bak dette + at det gjøres på eget ansvar tror jeg de fleste nå har fått med seg....men jeg lurer enda på om det er noen som har oppdaget noen bugs. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Du svarer på et 15 dager gammelt innlegg og at det ikke er SE som står bak dette + at det gjøres på eget ansvar tror jeg de fleste nå har fått med seg....men jeg lurer enda på om det er noen som har oppdaget noen bugs. 5052937[/snapback] Har gjort dette på 4-5 K750'er, både med originalkabel og med Davinci sin kabel. Det fungerer utmerket og jeg har hittil ikke funnet noen bugs. Hvis du er redd for garanti osv, er det jo bare å flashe tilbake før evt. innlevering til verksted. Det kan man vel ikke gjøre med den medfølgende kabelen, men med Davinci sin kabel fungerer det også utmerket. Send meg en PM hvis det er noe du lurer på Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Det er riktig som snubbel skriver.. skulle man få noen problemer kan man rett og slett flashe den tilbake til K750i med SEUS gratis. Det går helt greit også med orginal-kabelen! Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Fjerner dette operatørsperre i samme slengen? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Fjerner dette operatørsperre i samme slengen? 5066005[/snapback] Nei, dessverre. Det er en annen prosedyre for dette, vet ikke om det lar seg gjøre med den medfølgende kabelen. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå