000111222 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) For ei stund sidan slutta mikrofonen mine å virke. Eg prøvde med dei andre eg hadde, men dei funka heller ikkje. Litt før eg oppdaga dette hadde eg flytta lydkortet til eit anna spor i forbindelse med at eg fjerna eit "ISDN-kort", som eg ikkje brukte uansett, for å få meir luft rundt det heite grafikkortet. Eg har prøvd å setje kortet tilbake der det stod og installert drivarane på nytt, men problemet har ikkje løyst seg. Når eg prøver å ta opp noko i lydinnspilling, tar det berre opp ein slags summing, men ingen lydar som kan stamme frå mikrofonen. Under installasjon av drivarar har det hendt at den har fungert med ein gong eg går inn på lydinnspilling etter oppstart, men ikkje når eg går ut og inn på lydinnspilling igjen. Så, for ikkje lenge sidan oppdaga eg til min forskrekkelse at søstra mi brukte mikrofonen på msn. Eg vart veldig letta over at det endelig fungerte igjen, men då eg skulle stille inn mikrofonen i Battlefield 2, slutta den å fungere. Mogelege årsaker eg kjem på sjølv: * Kortet kan ha blitt skada då eg flytta det * Det kan ha skjedd ein feil i programvara i forbindelse med flyttinga * Det kan ha skjedd noko med mikrofonutgangen Lydkortet er eit Creative SB Audigy Eg hadde blitt veldig glad for hjelp med å løyse problemet, tips til feilsøking eller liknande. Edit: Har prøvd med å dempe og ikkje dempe mikrofonen i volumkontroll. Endret 9. oktober 2005 av MK_Blackbird Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har du sjekket i volumkontroll at microfonen ikke er "Dempet"? Geddy Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Ja, det har eg gjort. Men akkurat no er den dempa, for ellers kjem den summelyden i headsettet. Skal den det? Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvis jeg forstår deg riktig,,, så virker lydkortet ellers bra!?, det er kun mic du ikke får til å funke!? Geddy Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jepp, lyden er fin den. Kun mikrofonen som ikkje funkar. Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Finnes det noen konflikter under lyd i enhetsbehandling? Har du fått sjekket mikrofonen på et annet system/lydenhet? Geddy Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Prøvde begge mikrofonane på den gamle dataen no nettopp, og dei fungerte ikkje...beklager. Var då veldig rart at begge skulle slutte å virke samtidig... Endret 9. oktober 2005 av MK_Blackbird Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Noen hovedkort har mulighet til å omprogrammere inn/utgangene på hovedkortet sin lyddel. Det samme gjelder vel lydkort? I alle fall opplevde jeg det når jeg skulle hjelpe en kompis som ikke fikk mikrofonen til å virke i Skype. Se etter i Kontrollpanel hva de ulike inn/utgangene er satt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå