GeCcO Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har sett på mange nettbutikker og vært innom mange butikker. Men det virker som at det er ingen som selger Canon Pixma IP6600D? Er det noen som vet hvor jeg han få tak i denne printeren ? Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 sakset fra Din side Pris på PIXMA iP6600D blir 2.499 kroner, men Dixon-kjeden (Elkjøp/Lefdal) har kjøpt opp hele første partiet, så den blir kun å finne i disse butikkene. http://www.dinside.no/php/art.php?id=261964&versjon=utskrift Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Når vil Elkjøp/Lefdal ha disse tilgjengelig? Er det satt noen dato for når disse vil bli lagt ut for salg ? Lenke til kommentar
simon29 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei, Tar opp igjen tråden og hører om det er noen i det siste som har sett Canon IP6600D til salgs i noen butikk eller helst nettbutikk? Mvh Simon Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Mener jeg så den på Elkjøp, Skøyen igår. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 De burde vel begynne å dukke opp på det norske markedet snart. Vil tro at Elkjøp/Lefdal har fått store deler av det partiet de kjøpte opp for en stund siden nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå