Gå til innhold

Dine beste natur/høst bilder

DevianX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke verdens beste bildet. Ikke verdens beste kamera heller så...

Tok det inn i hekken i hagen min med mitt seriøst utdaterte kodak easyshare cx6200 kamera. full automatikk. (har nesten ikke noe annet valg)

Hva syns dere? klarte ikke å holde kameraet helt i ro, men det ble en litt artig (syns jeg i alle fall) in motion effekt.

post-81496-1130775957_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Disse bildene er tatt med Canon ixus 700

5085458[/snapback]

Nydelig stemning på det bildet der :)

Tok det inn i hekken i hagen min med mitt seriøst utdaterte kodak easyshare cx6200 kamera. full automatikk. (har nesten ikke noe annet valg)

5085704[/snapback]

Bra effekt (motion blure). Tror også fargevalg svart/hvitt gjør bildet enda bedre enn orginal farger.. tenker jeg.

post-11335-1130779880_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Takker så mye... bare så det er sagt så var ikke motionblur effekten overlagt.. men, men. Her er to andre bilder som også gir meg litt høststemning. Er nok ikke verdens beste bilder hva komposisjon angår. Har lekt meg litt i det siste med svart/hvitt bilder for å fremheve den gråe høsten.

post-81496-1130780860_thumb.jpg

post-81496-1130780880_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Har lekt meg litt i det siste med svart/hvitt bilder for å fremheve den gråe høsten.

5086200[/snapback]

Hei igjen.. Du fikk nok fram en typisk høststemning ved det første bildet, men det siste bildet synes jeg personlig du burde ha orginal farger. Ettersom slike *himmel* bilder er cluet å fange stemning og mye av det blir borte når du endrer det til svart/hvitt..

post-11335-1130782605_thumb.jpg

Endret av DevianX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...