TQfflus Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 hvorda renser man cpu vifta er det bare og støvsge med svak styrke?? eller er det noen farer med det ?? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Demonter ribben og viften. Ribben kan du vaske og viften kan du rense med en litt våt klut. Pass på at det ikke kommer vann inni vifta. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Så lenge viftekontakten er utav hovedkortet går det fint å støvsuge den. Hvis kontakten derimot er tilkoblet kan det komme strøm på hovedkortet som du ikke ønsker. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du bør demontere vifta. Støvet som er på viftebladene forsvinner ikkje skikkelig med bare støvsuging. Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Du bør demontere vifta. Støvet som er på viftebladene forsvinner ikkje skikkelig med bare støvsuging. 4978649[/snapback] Selv bruker jeg en sånn kost som kvinnfolka bruker når du påfører pudder i anletet....er laget av kamelhår elns......er veldig myke buster på denne........når jeg skal fjerne støv fra PC-komponenter...... Endret 25. oktober 2005 av Jovi60 Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Flyttes fra cpu til luftkjøling Lenke til kommentar
onimusha Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Selv bruker jeg en luftkompresor. Kjøpte en litt støre sak, minner om en akvariepompe på anabole Bråker no dyrisk men blåser nå vekk alt støvet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå