Gå til innhold

Nettverkstilkoblingene er borte! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Okei, jeg kom hjem fra lan, satt opp pc'en, koblet i antenna til det rimelig nye linksys kortet mitt, og skal gå inn på kontrollpanelet for å deaktivere "lokal tilkobling" og aktivere "trådløs tilkobling". Inne i "Nettverkstilkoblinger" er det helt tomt. Jeg prøvde å reinstallere linksys kortet uten hell. Noen som kan hjelpe meg?

BTW: Jeg har ganske nylig formatert, og når jeg booter kommer det opp 2 feilmeldinger: cli feil eller noe slikt. har det noe med saken å gjøre?

Jeg har Xp pro sp2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg lurer litt på hva som skjer på disse lanene. For ganske mange her på forumet klager på at de har mista noe eller fått noe ekstra når de har kommet hjem fra lan :p. Det er ikke for ingenting at jeg aldri tar med meg pc`en min på lan. Gjorde du noe spesielt på lanet du var på? Delte du noen mapper/partisjoner/harddisker der? Har du skanna maskina for virus og spyware etter at du kom hjem fra lanet?

Siden at ikke kortet kommer opp når du reinstallerer driveren heller så må det være noe rart.

Har du prøvd å tatt ut og inn kortet etter du kom hjem fra lan?

Lykke til.

Lenke til kommentar

Det rare er at både den trådløse nettverkstilkoblinga er borte, og den vanlige, samt tror jeg at jeg hadde ei bro der. Mappa er rett og slett tom. For en gangs skyld så tror jeg ikke at jeg delte noe som helst, kanskje musikken. Kjørte en viriusscan uten resultat. Hvis jeg ikke får svar snart kjører jeg en reinstallering av windows xp, eller reperasjon kalles det vel?

Er usikker på det angående systemoppretting.

Kan jeg laste need en boot disk, og kjøre det på pc'en min? Når jeg skal reparere så kommer jeg meg ingen vei, lurer på om jeg må installere s-ata driverne?

Endret av ka1ser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...