magnusnilsen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har problemer med å finne ut hvordan jeg skal få til en mail som sender ut bekreftelser/passord til de som er registrert! Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Tillate html i E-Post Ja/Nei Bruke SMTP for E-Post istedenfor PHP Ja/Nei SMTP host adresse (smtp.host.tld) (???) Serveren krever SMTP godkjenning Ja/Nei SMTP Brukernavn (???) SMTP Passord (??) Lenke til kommentar
Erlink2004 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du må ha en pop/smtp mailkonto. Om du ikke har en, kan du f.eks bruke Gmail. Instillingene varierer fra host til host, men la oss si at du vil bruke mailkontoen [email protected]: Tillate html i E-Post Ja Bruke SMTP for E-Post istedenfor PHP Ja SMTP host adresse (smtp.host.tld): smtp.gmail.com Serveren krever SMTP godkjenning Ja SMTP Brukernavn: [email protected] SMTP Passord: hemmeligpassord Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Det er akkurat det jeg har gjort!(brukt gmail) Men når jeg da prøver å feks. "send meg nytt passord" kommer det opp: Mailer Error: Følgende avsender adresse er feil: [email protected] Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Noen som har peiling da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå