christianpet Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 hei.... holder på og pusser opp noen høytalere 2 stk. blir flere etter hvert: men jeg skal ha en reciver/forsterker til anlegget mitt! men skal kjøpe brukt. men jeg har nå ette å ha kjøpt deler til høytalerene har jeg ikke mere enn 1500,- vet dere av noen rimelig e til den prisen?? skal bare vere til det lille gutteromet mitt Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 ser at folk stikker innom men legg igjenn topic om du har litt peiling treng hjelp fort!! Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kjekt å vite hva slags høyttalere du har,men uansett så er det ikke mye forsterkere å velg i,med det budsjettet.Kjøp brukt! Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 nå skal jeg være litt slem og doble det budsjettet ditt. Jeg skal også se etter noe brukt. Og dette har jeg funnet Marantz SR7200 til 3000kr Denon AVR-1801 til 2500kr Sony STR-DE495 til 1000kr eller mer Jeg vil anbefale deg å spare litt til og gå for Marantz'n Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 hehe skal tenke på det,,,,,,, vadrit kul a... men har tenkt på denn til te 1000,- den var ikke like tøffmen den virker al bare bruke de til å høre musikk i første omgang... ;)ska marantezen var jo fett da..... har du ikke noe andre skalike komme over 2500,- heh Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 har designet mye å si da?? hehe har ingen tips på brukt til 1500. anbefaler deg å spare opp litt mer peng jeg. litt info om høyttaler hadde ikke gjort noe. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) --- Endret 12. oktober 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå