Gå til innhold

Er Finn.no det nye "svindel"stedet?

Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Synes QXL alltid har vært ledenede på dette feltet, men nå er det kanskje Finn.no sine datasider i front når det gjelder pcer med ville prisanaslag?? :D

Edit: Need we say more? :-)

Og edita emnetittelen siden jeg skal være et godt eksempel når det gjelder omgangen med ordet "svindel" Likte egentlig den siste best!! :thumbup:

Endret av Slettet-52Y1nIV0tv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja virker ikke som det er grenser for hva folk kan prøve å selge altså.

Jeg kjenner jeg blir sinna :nei:

Etter 10 min. på finn fant jeg sikkert 20 pcer som var prisa helt borti natta.

Et par bra eksempler til her: 1, 2, 3

Folk eier ikke skruppler.

Går det an å gi beskjed til administrasjonen til finn at dette er regelrett svindel...

Lenke til kommentar
Et par bra eksempler til her: 1, 2, 3

Folk eier ikke skruppler.

Går det an å gi beskjed til administrasjonen til finn at dette er regelrett svindel...

2'eren var jo morsom. Han glemte å fortelle hvilken CPU han hadde, mens hovedkort, psu, skjermkort spesifiserte han godt.

Å kalle det svindel er vel drøyt sakt. Men de forsøker å få mest mulig avkastning for pengene de har brukt på pc. At de ikke er verdt det er en annen sak. Forhåpentligvis er folk såpass oppegående at de sjekker flere steder før de går inn en handel med disse beløpene det er snakk om. I såfall mener jeg det er nesten greit at de får en lære penge, slik at de begynner å forstår verdien av penger.

Lenke til kommentar
jeg selger datan min for jeg trenger penger fort.den er et halvt år gammel. det er en veldig rask pc med god plass. den kosta 20000 når jeg kjøpte den helt ny med skjerm. den har et veldig tøft utsende.
deler som er i datan:

asus p4p8oo-e deluxe(hovedkort)

radeon 9600xt edition(skjermkort)

sound blaster audigy2 zs(lydkort)

2 hdder på 200gigg hver

350 watt strømforsyning

1,5gigg ram

intel pentium 4 3,0 GHz socket

Thermaltake Koppholder og Sigarettenner

cd-rom

viftestyring

disketstasjon

belkin high-speed mode g desktop network card(trådløst nettverkskort)

kabinett:Chenbro Gaming Box

følger med mus og tastatur

mus: logitech mx510

tast: mist. det er gjenomsiktig:)

skjerm: e-yama 17" veldig bra skjerm.kosta 3000 ny.

er du rask skal du få den for 17500.

Han her er iallefall på tur :!:

95% av alle som selger sin PC til 2-4 ganger det den burde koste kan så dårlig norsk at dei ikkje kan ha kome langt her i livet, lar foreldra ungene sine selge PCen sin i 12-14 års alderen?

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Å kalle det svindel er vel drøyt sakt. Men de forsøker å få mest mulig avkastning for pengene de har brukt på pc. At de ikke er verdt det er en annen sak. Forhåpentligvis er folk såpass oppegående at de sjekker flere steder før de går inn en handel med disse beløpene det er snakk om. I såfall mener jeg det er nesten greit at de får en lære penge, slik at de begynner å forstår verdien av penger.

Ja men jeg tror jeg ikke er langt fra sannheten hvis jeg sier at endel av disse ikke kosta så mye når de var nye engang.

17500,- for en maskin med 9600xt kort liksom.... :!:

Lenke til kommentar
Nesten så jeg har lyst til å ringe å spørre om de er dum..

Tror nok disse folka er langt ifra dumme, tror de vet veldig godt hva de driver med dessverre.

Bare se at de skriver at maskinene er ferdig installerte og de er bare å begynne å bruke dem.

Huff er skremmende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...