Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Synes QXL alltid har vært ledenede på dette feltet, men nå er det kanskje Finn.no sine datasider i front når det gjelder pcer med ville prisanaslag?? Edit: Need we say more? :-) Og edita emnetittelen siden jeg skal være et godt eksempel når det gjelder omgangen med ordet "svindel" Likte egentlig den siste best!! Endret 9. oktober 2005 av Slettet-52Y1nIV0tv Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 De prøver vel å selge nær nypris for å ikke tape penger. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Håper ikke noen kjøper den. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ingen som kan være så dum at de kjøper den maskinen til 8000,- spenn. Er ikke verd halvparten engang.. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Haha sjekk denne da!! Var inne på mpx.no og samlet sammen akkuratt samme maskinen og endte på 6000,-uten den viftestyringen og windows. Huff er sikkert mange som blir lurt av disse folka... EDIT: eller denne greit at det er ink. skjerm, men ærlig talt... EDIT2: det flommer over Endret 9. oktober 2005 av aspstein Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vi som har litt peiling synest jo dette er morosamt, men det er ikke så morsomt for de som kjøper en "konge pc" og får noe ultra low end. Men de har ikke noen rettigheter så det er jo bare bra for selgeren... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 EDIT2: det flommer over kan overkokes det har jeg lest ikke prøvd har ikke noe varme problem. Ein PC som kan overkokes må være kraftige saker Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Alle pc'ene som er linket her har røverpris! :o Lenke til kommentar
jamboesh Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 kan dere som har en anning om vilka pcér som är bra köp komma med en link till den?med tanke att pcén skall hålla 2-3 år till? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 direkte feil i overskriften på den annonsen da! sier deter athlon 64, men så står det semperon 2800+ i annonseteksten. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ja virker ikke som det er grenser for hva folk kan prøve å selge altså. Jeg kjenner jeg blir sinna Etter 10 min. på finn fant jeg sikkert 20 pcer som var prisa helt borti natta. Et par bra eksempler til her: 1, 2, 3 Folk eier ikke skruppler. Går det an å gi beskjed til administrasjonen til finn at dette er regelrett svindel... Lenke til kommentar
Damination Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 loooool, så du hva han skrev ? denne kosta 20,000 da jeg kjøpte den :S Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Et par bra eksempler til her: 1, 2, 3 Folk eier ikke skruppler. Går det an å gi beskjed til administrasjonen til finn at dette er regelrett svindel... 2'eren var jo morsom. Han glemte å fortelle hvilken CPU han hadde, mens hovedkort, psu, skjermkort spesifiserte han godt. Å kalle det svindel er vel drøyt sakt. Men de forsøker å få mest mulig avkastning for pengene de har brukt på pc. At de ikke er verdt det er en annen sak. Forhåpentligvis er folk såpass oppegående at de sjekker flere steder før de går inn en handel med disse beløpene det er snakk om. I såfall mener jeg det er nesten greit at de får en lære penge, slik at de begynner å forstår verdien av penger. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) jeg selger datan min for jeg trenger penger fort.den er et halvt år gammel. det er en veldig rask pc med god plass. den kosta 20000 når jeg kjøpte den helt ny med skjerm. den har et veldig tøft utsende. deler som er i datan:asus p4p8oo-e deluxe(hovedkort) radeon 9600xt edition(skjermkort) sound blaster audigy2 zs(lydkort) 2 hdder på 200gigg hver 350 watt strømforsyning 1,5gigg ram intel pentium 4 3,0 GHz socket Thermaltake Koppholder og Sigarettenner cd-rom viftestyring disketstasjon belkin high-speed mode g desktop network card(trådløst nettverkskort) kabinett:Chenbro Gaming Box følger med mus og tastatur mus: logitech mx510 tast: mist. det er gjenomsiktig:) skjerm: e-yama 17" veldig bra skjerm.kosta 3000 ny. er du rask skal du få den for 17500. Han her er iallefall på tur :!: 95% av alle som selger sin PC til 2-4 ganger det den burde koste kan så dårlig norsk at dei ikkje kan ha kome langt her i livet, lar foreldra ungene sine selge PCen sin i 12-14 års alderen? Endret 9. oktober 2005 av zeph Lenke til kommentar
Damination Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 idiot fikk lyst å ringe til han å si hei du jeg gir deg 5,000 her å nå Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Å kalle det svindel er vel drøyt sakt. Men de forsøker å få mest mulig avkastning for pengene de har brukt på pc. At de ikke er verdt det er en annen sak. Forhåpentligvis er folk såpass oppegående at de sjekker flere steder før de går inn en handel med disse beløpene det er snakk om. I såfall mener jeg det er nesten greit at de får en lære penge, slik at de begynner å forstår verdien av penger. Ja men jeg tror jeg ikke er langt fra sannheten hvis jeg sier at endel av disse ikke kosta så mye når de var nye engang. 17500,- for en maskin med 9600xt kort liksom.... :!: Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Nesten så jeg har lyst til å ringe å spørre om de er dum.. Lenke til kommentar
weebear Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 kjenner at jeg blir lei meg jeg ... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 kjenner at jeg blir lei meg jeg ... Busted eller ? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Nesten så jeg har lyst til å ringe å spørre om de er dum.. Tror nok disse folka er langt ifra dumme, tror de vet veldig godt hva de driver med dessverre. Bare se at de skriver at maskinene er ferdig installerte og de er bare å begynne å bruke dem. Huff er skremmende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå