Smeltelim Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jeg kjøpte meg denne uken dette hjemmekino anlegget fra dynabel (eltek) og har satt dette opp til å fungere på PCen, men jeg sliter med at alle høytalerne (ikke sub )lager en vedlig høyfrekvens lyd hele tiden, dette gjør den uansett om jeg har den koblet til PCen eller ingenting. Jeg har tenkt at det kan være noe støy fra PC, TV, Strømkabler osv og har da prøvd å flytte den rundt i rommet (høytalere også) uten at det har hjulpet. Jeg har prøvd den i andre rom i leiligheten uten noe resultat. Jeg tenkte også at det kanskje er fordi jeg ikke har jorda stikkontakter på rommet og prøvde den i en jorda på kjøkkenet men det hjalp heller ikke. Når jeg justerer volumet hører jeg at lyden endrer seg litt hver gang jeg trykker på knappen men går tilbake til den samme tonen med en gang. Kan det være noe galt med forsterkeren? Vil det kanskje forvinne hvis jeg kjøper noen ordentlige skjerma høytalerkabler? Håper det finnes en løsning på dette uten at jeg trenger å sende den inn til eltek igjen Endret 9. oktober 2005 av Zed-smeltelim Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Ingen som har noen forslag på hva det kan være for noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå