Dollarglis Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Da var N70 endelig ute, de hadde den inne på Nokiastore på Byporten i Oslo. De selger for 5100 kr uten abonnement. Den var mindre enn jeg trodde og hadde en veldig bra skjerm, kameraet tok også bra bilder, så ikke ut til at det var noe veldig stort problem uten autofokus. LØP OG KJØP Lenke til kommentar
voluz Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Da var N70 endelig ute, de hadde den inne på Nokiastore på Byporten i Oslo.De selger for 5100 kr uten abonnement. Den var mindre enn jeg trodde og hadde en veldig bra skjerm, kameraet tok også bra bilder, så ikke ut til at det var noe veldig stort problem uten autofokus. LØP OG KJØP Den har vært ute mange dager nå, siden starten av forrige uke. mShop selger den til rundt 4300 kroner, så tilbudet på Byporten er sent ute i tillegg til å være totalt overprisa. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Hey En nettbutikk til som har mob inne: Link Endret 9. oktober 2005 av smoker2 Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hey En nettbutikk til som har mob inne: Link Og hvilken nettbutikk er det Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jeg får en N70 seinere idag, og har 6680 fra før av. Noen som er interessert i å se bilder hvor de to er ved siden av hverandre? For å sammenligne Størelsen.. Endret 9. oktober 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hey En nettbutikk til som har mob inne: Link Og hvilken nettbutikk er det Du får ta kontakt med vedkomne Lenke til kommentar
voluz Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Forskuddsbetaling er jo en skikkelig slager... skjønner ikke at folk betaler på forskudd. Bare i min omgangskrets er det en haug som har blitt lurt på det. Idioter hele gjengen som betaler på forskudd. Så hvorfor betale på forskudd for et produkt man kanskje ikke får, når man kan betale et par hundre kroner mindre(!) på en seriøs nettbutikk? Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg får en N70 seinere idag, og har 6680 fra før av. Noen som er interessert i å se bilder hvor de to er ved siden av hverandre? For å sammenligne Størelsen.. tar med stor interesse i mot en test av N70 mot 6680. Dette blir sannsynligvis min nye mobil etter k750i. Egentlig er det vel radioen som skiller....kanskje? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 tar med stor interesse i mot en test av N70 mot 6680. Dette blir sannsynligvis min nye mobil etter k750i. Egentlig er det vel radioen som skiller....kanskje? Er egentlig bare radioen som skiller i hovedsak. I tillegg er oppløsninga på kameraet økt fra 1,3 til 2 mpx. Og N70 er ørlite granne mindre. I tillegg er det vel litt kosmetiske forandringer etc. på operativsystemet. Litt småplukk er det jo alltids. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå