Gå til innhold

retur produkt erklært dødt, nytt fra netshop


Anbefalte innlegg

Jeg sendte en harddisk til service hos netshop, denne er blitt erklært død av tekniker, samme tekniker skulle sende meg en ny disk ASAP, i følge returavdelingen til netshop.

 

Siden jeg fikk denne beskjeden av netshop per e-post fredag formidag, er jeg ikke spesielt overrasket over at jeg ikke har fått noen disk enda (siden det er søndag i dag).

 

Det jeg derimot lurer på er, vil slike produkter havne i ordrehistorikken min på netshop.no ?

 

Der har jeg ikke fått noen ny ordre....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joda, tenker nokk det jeg også.

 

Men når jeg får en e-post klokken 09:32 fredag, og det står at teknikkeren skal sende en disk ASAP (ja det ordet var brukt), så er det jo litt rart at dette betyr mandag :p

 

Spørsmålet mitt er ikke når disken kommer, men om noen vet om denne leveringen fra netshop vises på konosidene mine...

Lenke til kommentar
Spørsmålet mitt er ikke når disken kommer, men om noen vet om denne leveringen fra netshop vises på konosidene mine...

Jeg fikk en gang en erstatningsvare for et produkt som var DOA. Denne ordren vises på kontosiden min nå...

Med andre ord disken min er ikke sendt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...