Rita Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har bestemt meg for å bytte ut min nokia 6600. Prøver å finne frem til min nye mobil som skal vare i ca to år. Men jeg blir sykt forvirra av alle tester og alle meninger når jeg prøver å surfe meg frem til hvilken mob jeg burde kjøpe. Det skulle vært 1 ukes hjemlån på inntil 3 modeller så man hadde litt mer å gå utifra når man skulle ha seg ny. Hadde sirklet meg inn på N90, SE 750i eller vente på Xcute dv2. Det som er viktig for meg er: kjapp sms (det er RÅviktig), gode bilder, bra kontaktliste og en bra kalenderfunksjon. Er noen av de mobilene jeg valgte ut på høyde, eller finnes det en bedre løsning?? Jeg i prisgruppen 4-6000. Design er ikke viktig. Heller ikke om det er slide/ klapp whatever. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har svart på dette innlegget i "Mobil Diskusjon" du skulle bare postet her i utgangspunktet Hehe.... Lenke til kommentar
Rita Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har svart på dette innlegget i "Mobil Diskusjon" du skulle bare postet her i utgangspunktet Hehe.... Skulle vel det. vel vel. dette er jomfruturen, så jeg leste ikke nøye NOK før jeg heiv inn spm. takk for svar forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå