Rita Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har bestemt meg for å bytte ut min nokia 6600. Prøver å finne frem til min nye mobil som skal vare i ca to år. Men jeg blir sykt forvirra av alle tester og alle meninger når jeg prøver å surfe meg frem til hvilken mob jeg burde kjøpe. Det skulle vært 1 ukes hjemlån på inntil 3 modeller så man hadde litt mer å gå utifra når man skulle ha seg ny. Hadde sirklet meg inn på N90, SE 750i eller vente på Xcute dv2. Det som er viktig for meg er: kjapp sms (det er RÅviktig), gode bilder, bra kontaktliste og en bra kalenderfunksjon. Er noen av de mobilene jeg valgte ut på høyde, eller finnes det en bedre løsning?? Jeg i prisgruppen 4-6000. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Feilpostet. Men uansett, jeg har idag en K750i som jeg er strålende fornøyd med! Anbefaler denne på det sterkeste Rask respons og rask SMS skriving. God nok kalender etter min mening og et av de beste kameraene på markedet. Dette er vel også det billigste alternativet av de tre modellene du har valgt ut og jeg mener den er verdt hver eneste krone. Men ta en tur i butikken og prøv den ut litt, det gjør alltid valget enklere Lykke til! Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Xcute som ikke har Java eller Bluetooth og har et elendig menysystem blir nok en stor skuffelse til å begynne med i alle fall. Bare småbarna som mener kamera er det viktigste på en mobiltelefon vil være superfornøyd, og skrive masse pent om denne i sms-språk her på forumet. Hold deg til de kjente merkene, som du kjenner kvaliteten på, så kanskje Xcute tilpasser seg de fornuftige behovene etter hvert, for de har jo potensiale. Endret 9. oktober 2005 av Holtemann Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kalenderen på SE kan ikke måles med Nokia syns jeg. Syns den er bånn i bøtta jeg, men det er jo meg Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Enig.. SE burde kunne ha en bedre kalender enn de har. Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei. Du er ute etter hjelp til valg av ny mobil. Vi har en egen forumseksjon for dette; "Hjelp, jeg skal ha ny telefon." Denne tråden flyttes dit. Fint om du tenker mer på plassering neste gang. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Enig.. SE burde kunne ha en bedre kalender enn de har. Sant nok, men til vanlig bruk fungerer den helt utmerket Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Man vender seg alltid til det etter en stund. Jeg husker overgangen fra Nokia til SE. Forferdelig! Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Man vender seg alltid til det etter en stund. Jeg husker overgangen fra Nokia til SE. Forferdelig! word! forøvrig går jeg aldri tilbake til nokia.. skal ikke fortelle hvorfor, pga. da bruker jeg bare opp amobil sin sql quota. men, uansett. k750i har jeg også og er strålende fornøyd. den går jo for ca. 3200 uten abb og uten lås! kjøper du en brukt, kan du finne w800i deksel på ebay for ca. 150kr (original deksel) og så kan du oppdatere den til w800i. xecute kamerakvaliteten synest ikke jeg var helt det store. forøvrig mangler mobilen en del nye tekniske finesser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå