cool_boy Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 hey...jeg lurte på om det finns no bra antivirus til windows 2000 advanced server...for jeg finner det ikke noe sted :sad: har internett security 2002 og norton antivirus 2002,men antiviruset ekke støttet,bare firewallen...så det er litt kjipt :'( men jeg trenger antivirus azzå.... kjører advanced og me på samme disk(velger OS når jeg starter) advanced til nedlasting og alt og me til antivirus,men det er så tungvint :sad: så jeg trenger hjelp.. plz help me den som kan og veit.... Lenke til kommentar
10-ern Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Norton Antivirus Corporate Edition funker på Win 2000 Advanced Server. Lenke til kommentar
~Dj.Diablo~ Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Følg denne linken og last ned F-Secure for 2000 Workstation, denne funker også for advanced server. Her er linken: http://www.f-secure.com/download-purchase/ Ellers kan du prøve McAfee for advanced server. Her er linken: http://mssg-ftp.rutgers.edu/mcafee.html Håper dette løser problemet ditt :smile: Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 http://www.grisoft.com/html/us_downl.htm det er gratis oxo,, og det er veldig mange som bruker det. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hva i all verden bruker du advanced server til? Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Trend ServerProtect er den beste (men ikke gratis): http://www2.trendmicro.com/US/Products/default.htm Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 hey! hvorfor jeg bruker det? fordi det er bedre enn win 98 se og me min..hehe :smile: mer stabilt hvertfall..syns jeg da så må jeg teste ut forskjellig vettu;) har xp oxo...men da får jeg ikke sendt filer over msn å sånn...hva er feil? dessuten eier jeg ikke det med full lisens...så hva skjer med feilmeldinga da..og jeg sender til m$? kommer de på døra da ell? eller sperrer de bare for update av den lisensen? men som sagt kjører advanced for å teste det og fordi det er mer stabilt enn det andre jeg har(eier orginalt) så hvorfor ikke? uanz: bedre enn win 98se på alt hilsen cool_boy Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 jeg bruker Norton Antivirus 2000 på mine maskiner som kjører 2000 Server (ikke advanced). fungerer utmerket. for dere som er så opphengt i lisens og sånt, NAV2000 som jeg har, ble lastet ned gratis fra Telenor's egne kundeservice sider og har tilnærmet ubegrenset brukstid, min 2000 server lisens fulgte med dual hovedkortet og cpu'er, brukt lisens og brukt maskinvare.. :wink: for dem som må lure på hvorfor jeg kjører server os, så er det fordi at det er totalt dønn stabilt, ikke noe som helst. viss det kræsjer så er det to grunner. en er at jeg var dum og har gjort noe jeg absolutt ikke skal ha gjort, eller at programmet som forårsaket krasjet dårlig programmert og ustabilt. uansett om det kræsjer så kan jeg bare trykke på ctrl-alt-delete og velge task manageren og avslutte programmet og alt er tilbake på normalen. får jeg immidlertid ikke task manageren så fungerer logout utmerket må nevne at jeg har ikke sett en blå skjerm på langt over ett år siden par andre ting med server, er en drøss med andre kule saker som pro ikke kommer med, f.eks load balancing på nettverk, en drøss med forskjellige artige servere som streaming windows media, ubegrenset brukere på ftp og web servere (std install er på hele 100.000 brukere samtidig, pro tar bare 10...), print servere for mac og *NIX (roter fryktelig mye rundt med linux så dette er kjekt å ha). har sikkert ha kunnet a fortsatt med å liste opp ting og tang jeg liker med 2K server men jeg stopper her... :smile: Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Jeg kjører Windows 2000 Pro. og har aldri hatt et heng eller noe krasj på maskinen. Men så skal sant sies. Jeg kjører Intel, og alle vet at MS og Intel er som hånd i hanske! Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 hey...jeg innstallerte f-secure og søkte igjenom disken(etter jeg knakk passordet på programmet ) da fant jeg: Trojan.BAT.FormatC.(det lå på panda antivirus software retail ) noen som veit hva det er? eller hva det gjør? skal formatere veldig snart...må bare få brent ut de viktigste tinga jeg har... men plz hjelp de som veit eller har en idee om hva dette kan være..eller hva det gjør...er det farlig? det gjør hvertfall så ressursene er veldig små og ram'n henger etter så jævlig!! :sad: Trojan.BAT.FormatC. hjelp ønskes... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå