Gå til innhold

Opplevde du noe uventet hyggelig i dag?

notalive

Anbefalte innlegg

Hei tenkt litt tidligere i dag så fant ut jeg skulle lage en tråd ang. hyggelige opplevelser, for å kalle det det

På fredag var jeg på spar å skulle kjøpe en cola, da jeg kom til kassen(lang kø bak meg) så fant jeg ut at jeg ikke hadde såpass mange kronestykker at jeg kunne betale for brusen, jeg hadde 11 av 12 kroner. Den snille damen i kassen sa det går greit så hun spanderte en krone på meg. Syntes dette var en trivelig opplevelse.(Det var jo bare snakk om en krone men har opplevd å ikke kunne handle pga. den ene manglende krona) Trivelig dame :yes:

Har du lignende opplevelser du kan dele med oss? Trenger ikke være noe du opplevde i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei tenkt litt tidligere i dag så fant ut jeg skulle lage en tråd ang. hyggelige opplevelser, for å kalle det det

På fredag var jeg på spar å skulle kjøpe en cola, da jeg kom til kassen(lang kø bak meg) så fant jeg ut at jeg ikke hadde såpass mange kronestykker at jeg kunne betale for brusen, jeg hadde 11 av 12 kroner. Den snille damen i kassen sa det går greit så hun spanderte en krone på meg. Syntes dette var en trivelig opplevelse.(Det var jo bare snakk om en krone men har opplevd å ikke kunne handle pga. den ene manglende krona) Trivelig dame :yes:

Har du lignende opplevelser du kan dele med oss? Trenger ikke være noe du opplevde i dag.

Slapp å betale bot for å drikke offentlig.. fikk faktisk lov til å drikke den opp om jeg drakk den i et gatesmug.. snille politimannen.

Lenke til kommentar

Virker som du har et poeng dersom det ikke er tillat med poster uten diskusjon under kategorien Politikk, religion og samfunn. Men jeg syntes ikke denne passet helt under gledesutbrudd til å begynne med. Tråden var jo tiltenkt for en hyggelig opplevelse du hadde i byen eller lignende.

Lenke til kommentar

tja.. slapp unne 50 øre billigere nede på prix her. også opplevd at de har glemt å slått in varene osv ;) (jobber en del eldre damer der) f.eks: jeg sku ha 3 cola, så dro hun den ene flasken også la hun de 2 andre lamme det som var godt gjennom kassen, og har glemt og taste inn den 1 colaen ganger 3 ;)

edit: motha f*ckng c*ck s*cking leif :hrm:

Endret av complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...