Gå til innhold

Høy temp i idle på cpu etter kabinett skift...


Tuffeluffe

Anbefalte innlegg

OK....

 

Da bestiller jeg et stk TT Big Typhoon i kveld  :thumbup:

 

Men det du sier at jeg bare fester en metalldings... Er dette en lett operasjon?!? Må jeg ut med hk ?!?

5000945[/snapback]

Det er dette med nye forumet, så ikke at du hadde svart. Det nok litt komplisert å få den på. Jeg bestemte meg for å rydde ledninger før jeg monterte kjøleren, så jeg tenkte egentlig aldri over om jeg ville montere den med HK på.. Men sånn jeg ser det nå må du nok av fordi du skal ha skruer gjennom støtteplata bak, men det er jo ikek store operasjonen uansett..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har faktisk aldri prøvd de som følger med (mer enn første gangen jeg skifta kjøler... Kompisen min har ikke brukt annet, men han bryr seg heller ikke så mye om sånne ting.

 

Jeg kjøpte meg den store versjonen av Arctic Silver 5, og den funker smashing. Hvertfall i forhold til den pad-greia første gangen, og goppen som fulgte med GPU-kjøleren.

 

Folk generelt sier også at Silver 5 serien er veldig god. Googler du litt finner du nok plenty av tester som viser forskjeller på god og dårlig goop.

 

Edit: Det her illustrerer vel ganske godt hva forskjellene er mellom den goopen som følger med og AS5.

as52stock.jpg

 

Edit2: Er du lur, så kjøper du også denne, den har høstet veldig god kritikk. Har den selv (lille versjonen, og tro meg det holder..) og må si det hjelper veldig. Man ser virkelig forskjell med det blåtte øyet, forskjellen på å skrape vekk selv og bruke denne. Fordelen er også at det er nesten like billig/dyrt som å kjøpe isopropanol på bensinstasjonen..

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...