Gå til innhold

Sony PSP som mp3-spiller

Panic

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en PSP og minnekort. Det jeg er interessert i å vite nå er hvordan den funker som mp3-spiller. Siden Sony er merket, så forventer jeg nemlig god lyd o.s.v, men vet jo alikevel at mp3 ikke er hovedfunksjonen i PSP'en.

Er PSP'n et godt nok alternativ for å kjøpe mp3-spiller. Kan den foreksempel sammenliknes med Sony Ericsson W800i, for den er bra nok for meg i alle fall??

Forresten er de ørepluggene som følger med av god nok kvalitet??

Takker for alle svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En psp er i mine øyne ikke en fullverdig mp3-spiller, på grunn av den lave lagringskapasiteten. Men (avhengig av hvor stort minnekort du kjøper ved siden av), den er helt kurrant i små doser. PSP'en er også litt stor, den passer ikke i hvilken som helst lomme, desverre.

Ørepluggene som følger med er virkelig elendige. Makan til plastikk-dritt skal du lete lenge etter. :thumbdown:

T.

(finnes forresten flere slike tråder her på forumet, det kan lønne seg å søke litt før du spør)

Lenke til kommentar

Er lyden like god som man kan forvente av Sony??

Har selfølgelig tenkt å kjøpe minnekort på minst 1gb og det holder egentlig for meg. Du kan vel også bare bruke andre ørepluggger eller??

Og noe som er viktig er om sangene blir sortert og at det er enkelt å navigere o.s.v.

Lenke til kommentar

Ørepluggene som følger med er pur crap, og jeg føler også psp'en har problemer med å levere nok lyd. Klarer f.eks ikke å overdøve lyden fra toget på veien inn til byen. Bare lyden fra skinnene er nok til at jeg ikke hører en skit :hrm:

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar
Ørepluggene som følger med er pur crap, og jeg føler også psp'en har problemer med å levere nok lyd. Klarer f.eks ikke å overdøve lyden fra toget på veien inn til byen. Bare lyden fra skinnene er nok til at jeg ikke hører en skit  :hrm:

5017474[/snapback]

Nå har jeg nå endelig kjøpt PSP jeg også, og er enig med deg at ørepluggene som følger med er noe herk. For svak lyd og for lite volum. De skal jeg aldri mer bruke :no:

MEN dette fiksa jeg på med en gang. Tok nemlig ørepluggene fra en sony discman og fikk en gledelig overaskelse. Funka rett og slett fett. Høyt volum og klar og fin lyd. Bruk for all del andre øreplugger dere andre som har PSP også. Med et 2gb minnekort på vei skal jeg nå bruke min PSP som mp3-spiller også. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...