embark Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Siden ingen gadd å svare meg i SO, lager jeg faktisk en tråd om det. Har spørt etter sånn ligher-bensin eller hva det heter, men finner ingen butikker som har det. Så derfor spør jeg: er det noe annet man kan bruke. Vanlig bensin for eksempel? Parfyme? Ett eller annet... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Tror du får kjøpt "ZippFuel" eller "LighterFuel" et sted, sånne gule saker.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg greide å få fyr på min med å spraye Axe-deodorant på Zippoen. Det virket av og til å få flamme. Rødsprit burde vel også gå tenker jeg. Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Det skal prøves, Pentium 4. TLZ: vet at man før kjøpt slikt, men finner det ikke noen steder. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Hva med Perma Fluid - Petrol Lighter Refill. Hvor du får tak i det? Nei, si det. -Jar Endret 9. oktober 2005 av Jarek Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Bensinstasjoner må jo ha det?` Vet at mix her har det også. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Bensinstasjoner har det. Armyshop og lignende butikker har det også. Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Har sett på Esso og Statoil. Er en Shell her også, men har ikkje vert der (litt langt). Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 De fleste større kiosker har vel de gule boksene med Ronsol lighetfuel. Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Axe funka ikke i alle fall. Er vel ikke lettennelig nok. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Bare pass på så du ikke fyller oppi noe litt for sterkt, slik at du får zippo-på-stedet-detonér-håndgranat i stedet! Men fra spøk til revolver, hvis du ikke får noe som helst til å virke kan lighterfuel sikkert bestilles på internett Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du kan tilogmed bruke bensin. Testan når jeg var i nord uten zippo fuel Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Du kan tilogmed bruke bensin. Testan når jeg var i nord uten zippo fuel Det går fint det? Var liksom siste utvei det hvis jeg ikke fant noe annet. Er litt nervøs, har lyst å ha begge hendene mine med meg i livet liksom. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du kan tilogmed bruke bensin. Testan når jeg var i nord uten zippo fuel Det går fint det? Var liksom siste utvei det hvis jeg ikke fant noe annet. Er litt nervøs, har lyst å ha begge hendene mine med meg i livet liksom. Jada, men det soter fælt. Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Du kan tilogmed bruke bensin. Testan når jeg var i nord uten zippo fuel Det går fint det? Var liksom siste utvei det hvis jeg ikke fant noe annet. Er litt nervøs, har lyst å ha begge hendene mine med meg i livet liksom. Jada, men det soter fælt. Not an issue. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 zippo-fluid fåes kjøpt på meny... Der hvor du finner batterier og sigarillos Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Axe funka ikke i alle fall. Er vel ikke lettennelig nok. 4978059[/snapback] Jeg fikk fyr men den varte ikke så veldig lenge. Du brukte vell Axe-dimension? ..... Lenke til kommentar
haakie Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 jeg brukte axe/parfyme i en av mine. det dummeste jeg har gjort. hver gang jeg skal tenne på noe kommer det en ekkel lukt, selv om du har brukt vanlig lighter fluid Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Narvesen solgte når jeg var ung og hadde Zippo vertfall.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Narvesen solgte når jeg var ung og hadde Zippo vertfall.. 5078740[/snapback] Og det gjør de faktisk fortsatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå