Gå til innhold

Sigarett tenner

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt og montere inn en sigarett tenner i kabinettet mitt. Det er den typen du kjøper på Biltema.

Det jeg lurer på er om hvor mye watt den bruker. Om det i det heletatt går ann på en 340W strømforsyning med en AMD XP 1900+ pluss en del andre hardware.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-20 15:39, TCK skrev:

Hva skal du med ein sigg tenner?? Kan jo ikke bruke den på lan!! Bare hjemme og der er d jo ingen så får se at du har sigg tenner.. du har vel lighter..

så slipper han å kjøpe gas/benzin eller nye lightere :wink:

Lenke til kommentar

Jeg synes nå det må være mye mye coolere :smile: å ha en colaboks kjøler drevet av et lite peltier element. Dette har ganske så høy mod-faktor på LAN. Ikke noe er som å ta en varm boks cola, sette den i colabokskjøleren, vippe opp bryteren og sitte å vente i noen minutter før man stolt åpner en (nå) iskald boks leskende cola.

Ellers så er jeg av de som hater røyk (og av og til røykere), så jeg ser helst at LAN treffene er røykfrie...

Lenke til kommentar

Bruk fantasien litt..

Eneste du trenger er et Peltier i bunnen. om du så bruker hønsenetting som sidevegger...

eller om du kun monterer pelten i toppen av kassa, slik at du kan sette Cola'n der... Finnes mange varianter.

Personling foretrekker jeg et kjøleskap i rommet ved siden av! :grin:

Lenke til kommentar

hmm, dette inlegget blir skrevet i full fart siden jeg har dårlig tid men;

det med peltier element har blitt diskutert xxx antall ganger før i forumet, og det trengs vistnok mye mer enn et peltier element for å kjøle ned en cola boks....avhenger av tid du regner med å bruke og antall watt pelt'n er på...

søk på forumet, så finner du det nok...:smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...