chokke Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ja, noen av oss var så uheldig å miste 2 dl appelsinjuice i tastaturet, og ingenting rant ut :!: . Trodde det bare var eksterne skader siden det så fint ut når jeg tok av tastene osv, men etter en stund randt det ut juice . så da la jeg hele dritten i badekaret og da døde det tydeligvis. Alt ble så skrudd fra hverandre og pcen finner bare ukjent USB tilkopling . men poenget er at jeg trenger nytt tastatur, helst et billig et siden jeg venter på den norske versjonen av G 15. Det MÅ (!) ha usb fordi pcen min ikke har ps/2 inngang . Har heller ikke omformer til usb. så jeg tenkte på det flate tastaturet til logitech som jeg kan bruke mens jeg venter på G 15 og ha som reservetastatur. Så har dere noen andre forslag? og hvis jeg bestiller idag fra noen som har det inne, hvor lang tid tar det før det kommer? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det MÅ (!) ha usb fordi pcen min ikke har ps/2 inngang . Har heller ikke omformer til usb. da er dette tingen for deg http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309410&cks=PRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå