krizkriz Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Skal selge PlayStation 2 til min lillebror, men jeg vet ikke hvor mye jeg skal ta for den... Den er ca et halvt år gammel. Det er den lille, nye. 2 kontroller, memory card + spill (GT4 og TIF2005) Svar mottas med takk Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 1.000,- siden det er din lillebror. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hadde det vert meg, gidd den gratis :!: *søskenkjærlighet* Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Hehe, han har tilbudt å gi 2000 for den. Men er jeg så slem da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 qxl.no Den skal selges til boren? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Gi den til han gratis.. Da er du snill pluss at han på en måte skylder deg noe Over LENGRE tid så skjer det noe så kan du bare nevne det med playstation'en. Greit hvis du ikke gidder stikke til butikken selv ellerno.. hehe Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Gi den til han gratis.. Da er du snill pluss at han på en måte skylder deg noe Over LENGRE tid så skjer det noe så kan du bare nevne det med playstation'en. Greit hvis du ikke gidder stikke til butikken selv ellerno.. hehe ^^ enig der. Da er han i evig gjeld til deg. Men kan være godt med litt penger og da:P 1200kr?! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 800-1000. for det får han jo en ny xbox(som er mye bedre) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Hmmm, blir vanskelig detta her! Kunne godt sagt jatakk til litt penger, men samtidig det med "evig gjeld" hørtes jo ikke så værst ut... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hvor gammel er lillebroren? Ikke ta mindre enn 1k hvertfall, gi den helt gratis isåfall. Fordi, <1k er ikke mye og da kan du ikke få "Evig-gjeld"-greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå