kjbu Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei ! Noen som vet om kamera som tar både video (DV-kvalitet) og foto til internt minnekort ? Har sett et fra Sanyo (VPC-C5) som har dette, men video er i "kun" 640x480. Dette holder kanskje ?? Vil bli kvitt videokameraet med DV, da jeg uansett overfører film til PC for brenning på DVD, og da er det ikke vits med bånd lengre.... Og vil ha "gode" bilder i samme slengen, får å slippe å ta med digital foto kameraet også på tur. Er ingen proff fotograf, så jeg trenger ikke topp-kvalitet. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
agarfors Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Sony M1, veit ikkje om det er mulig å skaffe i Norge. Det har mykje til felles med Sanyo C4 / C5 som du nevner. C5 er forresten ufattelig lite, eg vart iallefall overraska då eg såg det (hadde berre sett bilete av det på nettet). Her er M1-review: http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/m1.html Lenke til kommentar
Mollekanin Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Om du kun overfører og brenner direkte på dvd kan jo kanskje noen av dvd-videokameraene interresere? de har også i fleste tilfeller eget minnekort til de gangene du tar bilder.. Lenke til kommentar
caton Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Canon powershot S2-IS Lenke til kommentar
Tore Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Canon powershot S2-IS 5181536[/snapback] Nedturen med video på S2 er vel størrelse på filmfil.. 30bilder i sek. 640x480 på et 512Mb kort = 3min 57sek film 15bilder i sek. 320x240 på et 512Mb kort = 17min 58sek fim (poenget var at det ikke kan erstatte en dv-tape på 60minutter (70kr), Minnekort Xantall 1000 kroner for samme mengde video... Men, Det er bra video fungsjon på S2, super kvalitet...! Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Har faktisk bestilt meg Sanyo C5 fra Hong Kong, etter en kommentar over. Fikk jo bra omtale på Steves Digicams og det er ufattelig lite De har det også på Elkjøp. Endelig kan jeg pensjonere DV-kameraet Sanyo'n kan en stappe i lomma Mvh Kjetil Lenke til kommentar
agarfors Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Har faktisk bestilt meg Sanyo C5 fra Hong Kong, etter en kommentar over. Fikk jo bra omtale på Steves Digicams og det er ufattelig lite De har det også på Elkjøp. Endelig kan jeg pensjonere DV-kameraet Sanyo'n kan en stappe i lomma 5184422[/snapback] Gratulerer med kjøpet. Kan eg spørre om kva butikk og pris du ender opp med etter mva/toll ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå