Raijin Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei! Vurderer å skaffe meg enten 6800GT eller X800XL. Lurte på hvilket kort som er best egnet til OC, hvilket kort som er best i utgangspunktet, og hvilket kort som er best etter OC. Håper noen kan hjelpe meg med disse spørsmålene. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Må si meg fornøyd med klokkeegenskapene til x800 serien men jeg kan ikke sammenligne direkte. fikk klokket pro kortet mitt ganske langt med stock og ett godt stykke lengere med ny kjøling(zalman vf700cu). Vil egentlig anbefale ny kjøling om du vill overklokke seriøst uansett hva du velger. gikk fra 475\450 til 560\590 med ny kjøling. klokket vel til 520 på core med stock men hvis xl ikke har kjøling på minnebrikkene må du nesten kjøpe eller lage noen nye. (de kan lages av større kjøleribber som kan sages så de passer) Ellers koster de jeg har 79 på komplett og følger med vf700cu Omegadrivere er også greit med tanke på overklokking og ati tray tools er et godt overklokkingsprogram. Kanskje noen med et 6800 kort kan motbevise meg Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg vil anbefale 6800gt . Er det snakk om pci-e eller agp? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Takker for svar! Det er snakk om AGP. Holder selv en liten knapp på 6800 GT, men det virker ifølge tester som om X800XL er et bedre kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå