Gå til innhold

driver for å spille konsoll spill med TV kort

goliatmo

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt et tvkort for å kunne spille gamecube spill på PCn (tror kortet heter theatrix)

den medfølgende driveren heter Power Cinema 3.

Det ser ut som om driveren ikke har støtte for å kjøre spill fra konsol (jeg finder iallefal ikke ut hvordan...)

Kan dere anbefale en annen driver eller er det noen som bruker Power Cinema 3 og som kan forklare meg hvordan det gjøres?

Hilsen en desperat Zelda fan

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er i ca samme situasjon, men har funnet ut hvordan man får opp bildet fra composite-inn på tv-kortet:

Gå inn i Power Cinema 3 -> Videos -> Capture video

Dette gir et lite vindu i all "menyherligheten" til Power Cinema der signalet vises, men med en kraftig forsinkelse.

Lurte på om det var noen andre programmer som gjorde dette bedre, gjerne fullskjerm, uten forsinkelse.

Skal spille xbox på pc-skjermen.

PS: hadde vel vært bedre med en litt mere beskrivende tittel, feks visning av TV-inn på theatrix 550?

Endret av vembi
Lenke til kommentar

Jeg lastet ned MediaPortal. Da instalasjonen hadde begynt ga den beskjed om at jeg mått instalere .NET Framework version 1.14322 og ga meg en link.

Jeg har nå lastet ned alle programmene pluss masse ekstra greier som selve programmene ba meg om å laste dem ned for å få dem til å funke.

Kansje litt kronglete forklart, men kan noen hjelpe meg å finde .NET Framework version 1.14322?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...