phax Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei hå, har opplevd to ganger nå at min kjære iPod nano 4gb har låst seg, den ene gangen ville den bare ikke skru seg av men funket fint ellers, og nå så har den låst seg helst slik at den ikke gir noen respons uansett hva jeg gjør. flere som har hatt problemer med dette? håper apple kommer ut med en oppdatering av software snart for dette er jo litt kjedelig.. spesiellt siden man ikke bare kan ta av batteriet. nå er jeg nødt å la den stå på i en fjorten timers tid eller no å la batteriet tømme seg... *smekk på pungen apple!* Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 hm, iPod'n tømte seg rekordraskt for batteri nå hvertfall! så den har tydeligvis stått å jobbet iherdig med noe... funket helt fint igjen nå når jeg plugget den i til lading. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Man kan jo restarte da. Once your iPod is capped/uncapped, you *may* have to restart it.To do so, press the 'menu' button and the central button during 3 seconds if you are using a 4G iPod or the 'menu' and 'play' buttons if you have a 3G until you can see an apple. I følge GoPod Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 hm, åkæi.. skal prøve det neste gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå