Gå til innhold

PSP - Hvordan funker den som MP3-/Video-spiller?

Pug

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg ny MP3-spiller, og hadde nesten bestemt meg for Archos Gmini 400, men så kom jeg til å tenke på PSP, den kan jo spille av musikk og video også, i tillegg til at den er en fullblods spillmaskin.

Det jeg lurer på er hvordan det funker med UMD-discene? Kan man kopiere filer selv til en UMD-disc, eller er det eneste man kan kopiere egne filer til minnekortet? Altså kan man bare ha 1-2GB med selv-kopiert innhold, og resten må kjøpes ferdig på UMD-discer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går kun å legge ting til minnekortet... Jeg er i samme situasjon som deg, har sinnsykt lyst på begge. Men det som er bra med gmini er at den ikke er så utsatt for riper som psp, så den kan brukes som en fullblods mp3 spiller i tillegg!

Tror jeg går for gmini, den har alt PSP har bortsett fra spilling, og skal du ha ett spill og 1 GB lagringsplass på psp koster alt totalt, 2400 for psp+500 for psill+1000 for minnekort noe som blir ca 4000. Gmini koster 3000 og den har jo 20 (!!) GB lagringsplass.. Sjekke dinside.no, de har en test av den, den kan jo i tillegg kobles til tv'en noe psp enda ikke kan...

Lenke til kommentar
Går kun å legge ting til minnekortet... Jeg er i samme situasjon som deg, har sinnsykt lyst på begge. Men det som er bra med gmini er at den ikke er så utsatt for riper som psp, så den kan brukes som en fullblods mp3 spiller i tillegg!

Tror jeg går for gmini, den har alt PSP har bortsett fra spilling, og skal du ha ett spill og 1 GB lagringsplass på psp koster alt totalt, 2400 for psp+500 for psill+1000 for minnekort noe som blir ca 4000. Gmini koster 3000 og den har jo 20 (!!) GB lagringsplass.. Sjekke dinside.no, de har en test av den, den kan jo i tillegg kobles til tv'en noe psp enda ikke kan...

Jepp, tror nok jeg går for Gmini'en, TV-ut trekker veldig opp, i tillegg til muligheten for å overføre filer fra kamera osv.

Tenkte bare at om PSP'en hadde mulighet for mer lagringsplass enn minnekortet kunne den vært et aktuelt valg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...