Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dersom du bytter blir musa bare halvaparten så rask (eller dobbelt så rask) så da må du inn å endre på pekerhastigheten for at den skal bli brukbar igjen.

Dette er feil. Du kan selv velge hvilken DPI de tre ulike nivåene skal representere, dvs du kan eksempelvis velge 800DPI for nivå 1, 900DPI for nivå 2 og 1500DPI for nivå 3.

Eventuelt putte inn ekstra nivåer mellom de eksisterende. Man kan ha fem nivåer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o
Minus: Musa er altfor tung, ikke fremover tommelknapp, div. "mouse skatez" passer ikke musa og dyr som fy.

Pluss: Ledningen som følger bevelgesene bedre, respons, "lagger" aldri og sitter meget godt i hånden.

Edit: Jeg gikk tilbake til MX518 da denne er lettere og har fremover knapp.

For tung? :dontgetit: Har du prøvd den uten vektlodd i? Er jo lett som ei fjær jo.

Sammenlignet med MX518 så er den svært så tung ja og selvsagt har jeg ikke loddene i ei heller "disken".

Lenke til kommentar
Minus: Musa er altfor tung, ikke fremover tommelknapp, div. "mouse skatez" passer ikke musa og dyr som fy.

Pluss: Ledningen som følger bevelgesene bedre, respons, "lagger" aldri og sitter meget godt i hånden.

Edit: Jeg gikk tilbake til MX518 da denne er lettere og har fremover knapp.

For tung? :dontgetit: Har du prøvd den uten vektlodd i? Er jo lett som ei fjær jo.

Sammenlignet med MX518 så er den svært så tung ja og selvsagt har jeg ikke loddene i ei heller "disken".

Okei, har ikkje prøvd ut MX518, så eg kan ikkje uttale meg videre :yes:

Smak og behag det kommer på vil eg tru.

Lenke til kommentar

Prøver enda en gang:

Jeg har et problem med denne musen og det er at jeg ikke får valgt museknapp 3 (sideknappen) til teamspeak så lenge logitech programmet kjører. Hvis jeg avslutter logitech programmet kan jeg godt bruke knapp 3 til teamspeak, men da oppfører musa seg helt annerledes enn hva den gjør når programmet kjører. Noen som vet noen løsning for å få bruke sideknappen som pushtotalk og logitech programmet samtidig?

Lenke til kommentar

Helt enig med alle med den fremoverknappen, de kan vel ikke tape noe særlig på å slenge inn en ekstra plastikk-knapp.

Dem som klager på at den ikke passer til venstrehendte kan jo prøve å plassere G5 i handa. Den er ikke superille, men det er som sagt ikke noen universalmus.

Enesete negative: Syns at det er "langt" ned til scrollen (MMB) reagerer i forhold til mange andre mus.

Må trykke "litt" hardt egentlig

Endret av Robanjo
Lenke til kommentar
Hvordan fungerer G5 på en func, noen som har erfaringer?

Har denne kombinasjonen selv, og den funker konge! Jeg tror neppe det finnes en bedre kombinasjon enn akkurat denne.

4978382[/snapback]

Det var litt drastisk sagt. Jeg foretrekker Fatal1ty-pad langt over Func. Og andre foretrekker andre ting. Musematte er veldig personlig, det er ingen som er "best". :)

Lenke til kommentar

hva er forskjellen på disse egentlig?? :hmm:

Logitech:

mx 500

mx 510

mx 518

g5

alle har ledning, og er optiske. g5 er lazer.de andre bruker lysdiode.

men er det stor forskjell på respons/mouselag i fps spill ?

noen som har testet alle tro :hmm:

Endret av LoSerboss
Lenke til kommentar

Lurer sterkt på en G7.....trenger den trådløs....har også mx1000 men den har en litt irriterende treghet, forsinkelse i CS:S har G7 den samme typen trghet....? Razer Diamonback musen min har ikke denne tregheten.....

Merker noen av dere forskjellen?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Logitech G5 er -ubrukelig- på Steelpad S&S

Musepekeren hopper rundt omkring på skjermen som om den er skremt av et eller annet, og den går helst motsatt vei av hvor man beveger musen.

5076920[/snapback]

Bruk bordplata da, funker fett her hehe. ellers glir den bra på Func matta dvs den glatte siden ;)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet+5432143541

Da har jeg kjøpt meg G5 og den er en drøm, viste ikke at det gikk an å trykke høyre og venstre med scrollen ;)

Den fikk jeg tak i til 390kr på pcutstyr så det var et godt kjøp :p

Savner den ene framover sideknappen men vurderer å bruke scroll høyre venstre istedet.

DPI instillingene gleder jeg meg til å teste ut. Det kan ha et godt potensiale!

Bruker forøvrig musa på en func musematte, det fungerer uten noe problemer. Bruker kasetten men uten noen vekter (liker at musa er lett)

Nå skal mx510'en min brukes til den bærbare istedet ;)

edit:

Oj beklager bumpen, så ikke etter før jeg postet :innocent:

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg har et problem med musen!

Tror jeg har hatt G5 i 3-4 år nå og den har fungert perfekt helt til nå...

I løpet av de siste ukene har den begynt å "koble seg ut og in"...

Det vill si at når jeg spiller eller gjør hva som helst så hører jeg den lyden som kommer når du stikker inn en USB plugg og da funker ikke musen i noen sek (mellom 5-20 sekunder).

Så lurer på om det er driverene til musa som skrur seg av og på eller om det er USB pluggen som begyner å bli ødelagt.

(Dette problemet skjer ikke på andre PC'r med samme musa)

Takker veldig viss noen har svar :)

Lenke til kommentar

Det vill si at når jeg spiller eller gjør hva som helst så hører jeg den lyden som kommer når du stikker inn en USB plugg og da funker ikke musen i noen sek (mellom 5-20 sekunder).

Så lurer på om det er driverene til musa som skrur seg av og på eller om det er USB pluggen som begyner å bli ødelagt.

Jeg hadde tilsvarende problem på en råtten optisk en jeg kjøpte for LENGE siden. Problemet forsvant aldri, uansett hva jeg gjorde. Endte opp med å kjøpe ny mus. Siden din er noen år gammel er det kanskje ikke så merkelig at den begynenr å synge på siste verset :p

Lenke til kommentar

Faen :( Jeg som elsker G5 vill ikke bytte den ut med noen annen mus!

Jeg syntes denne er best, og jeg gidder ikke bruke penger på samme type mus som jeg har fra før... Skulle tatt vare på kviteringen.

Men det som er rart, er at stebroren min kjøpte samme mus samtidig som meg, og han sin begyne med de problemene kanskje noen uker før min... Sikkert laget for å bli ødelagt noen uker etter at garantien går ut (viss det er no'n).

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Jeg har merka noe av det samme, men dette av med logitech g9. Men har hørt to andre som har det samme problemet med g5 som skrur seg av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...