Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med denne musen og det er at jeg ikke får valgt museknapp 3 (sideknappen) til teamspeak så lenge logitech programmet kjører. Hvis jeg avslutter logitech programmet kan jeg godt bruke knapp 3 til teamspeak, men da oppfører musa seg helt annerledes enn hva den gjør når programmet kjører. Noen som vet noen løsning for å få bruke sideknappen som pushtotalk og logitech programmet samtidig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et problem med denne musen og det er at jeg ikke får valgt museknapp 3 (sideknappen) til teamspeak så lenge logitech programmet kjører. Hvis jeg avslutter logitech programmet kan jeg godt bruke knapp 3 til teamspeak, men da oppfører musa seg helt annerledes enn hva den gjør når programmet kjører. Noen som vet noen løsning for å få bruke sideknappen som pushtotalk og logitech programmet samtidig?

oppdaget faktisk akkurat dette problemet selv

Lenke til kommentar
Synes de "eldre" MX'ene så bedre ut jeg da og noen av de nye ser jo ikke ut. En mus skal være enkelt og grei, ikke med 15 lys på! ;)

ææ, de 15 lysene du prater om er enkelt og greit hjelpsomme indikatorer som gjør det letter å bytte dpi on-th-fly og forholde seg til deretter :roll:

Lenke til kommentar
g5 komm pluttselig på blåpris (blåmandag på Netshop) til 500kr men da haddet jeg bestilt mx518 til 449, sendte e-mail med en gang men dette var på kvelden så jeg fikk mail dagen etterpå om at musen desverre var sendt :cry:

aargh sure greier :ermm:

Lenke til kommentar
Det sto i artikkelen at MX518 var Logitechs første mus rettet mot gamere, dette er feil, den første musen som var rettet mot gamere av Logitech var MX510.

Nja, som en leser har gjort meg oppmerksom på pr. mail var den første Logitech-musen rettet mot gamere Logitech Wingman Gaming Mouse fra 1999. :-)

MX510 er/var derimot utvilsomt mindre spesialisert enn MX518 og G-serien.

Lenke til kommentar
Men i himmelens navn? 42 MB for DRIVERNE? Eller er det jeg som rett og slett slår til med min patenterte hardware-idioti?

42MB med drivere til en mus er mye, razer driveren min tar 9.noe MB, og jeg synes det er en smule mye :!:

Endret av zadu
Lenke til kommentar
Men i himmelens navn? 42 MB for DRIVERNE? Eller er det jeg som rett og slett slår til med min patenterte hardware-idioti?

42MB med drivere til en mus er mye, razer driveren min tar 9.noe MB, og jeg synes det er en smule mye :!:

Uansett, ka pokker er 42 MB på dagens maskiner?Heller lite vil no eg tro, og dersom man virkelig lider med så lite plas på HD, time for upgrade my friend :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg sitter "en del" på forumet til Catch-Gamer, og der har det blitt laget mange tråden ang. denne musen. Jeg har nesten kun lest negativ kritikk... Proglemet er at musa faktisk h a r problem med rekalibrere pluss at den ikke funker på verken Steelpad, fUnc eller andre liknende musematter...

Holder meg til min trofaste MX500 foreløpig:)

Ang. "mus rettet mot gamere": vil vel gjerne tro at hele konseptet med optisk mus er rettet mot gamere.

Og du andre, vær glad for at du får MX518 i stedet :thumbup:

Endret av Big SturL
Lenke til kommentar
Hvorfor har dere ikke tatt med pris i +/- delen? Den koster i skrivende stund 695 på komplett, dette kan da ikke kalles billig? Hvorfor er ikke pris tatt med på minus-siden?

hvis du først skal snakke om pris kan du jo like godt nevne den billigste som er 499 hos shg.no. ;)

det kan umulig være dyrt, jeg betalte 100 kr mindre for min MX510 for to mnd siden. spiller ganske lite, men jeg synes den er knallbra og super rask.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
2 sideknapper når jeg gamer er ett must for meg, derfor blir det helt uaktuelt å skifte fra min 518 ...

Du kan bruke musehjulets side-funksjoner til diverse assignments.. Jeg bruker dem til Sprint eller prone i f.eks BF2.

on the fly skifte av DPI er ganske artig når man stiller inn i setpoint slik at de forskjellige trinnene passer bra til vanlig aim, og til snipe. Har forbedret meg noe helt sykt i CS etter jeg fikk denne musa.. Gikk fra mx500 og opp til denne :thumbup:

Pancho Sullivan 4ever :)

Lenke til kommentar
Jeg sitter "en del" på forumet til Catch-Gamer, og der har det blitt laget mange tråden ang. denne musen. Jeg har nesten kun lest negativ kritikk... Proglemet er at musa faktisk h a r problem med rekalibrere pluss at den ikke funker på verken Steelpad, fUnc eller andre liknende musematter...

Holder meg til min trofaste MX500 foreløpig:)

Ang. "mus rettet mot gamere": vil vel gjerne tro at hele konseptet med optisk mus er rettet mot gamere.

Og du andre, vær glad for at du får MX518 i stedet :thumbup:

Har Func 1030. Aldri merket noe problem med rekalibrering. ALDRI. Eneste den ikke liker av alle musemattene jeg har prøvd den på er Icemat v1

Dette er litt merkelig, iom mx500 taklet icemat helt fint.

Lenke til kommentar

Ser til min store gru at nyere mus får færre knapper en tidligere. Ikke særlig praktisk med en femveis-knapp i stridens hete, lett å dytte i litt feil retning. Syntes selv det er praktisk å ha alle våpen knytet til de ekstra museknappene for raske skift, så da blir jeg sittende med min MX500 i lange tider ser det ut til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...