Plukk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har et problem med denne musen og det er at jeg ikke får valgt museknapp 3 (sideknappen) til teamspeak så lenge logitech programmet kjører. Hvis jeg avslutter logitech programmet kan jeg godt bruke knapp 3 til teamspeak, men da oppfører musa seg helt annerledes enn hva den gjør når programmet kjører. Noen som vet noen løsning for å få bruke sideknappen som pushtotalk og logitech programmet samtidig? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har et problem med denne musen og det er at jeg ikke får valgt museknapp 3 (sideknappen) til teamspeak så lenge logitech programmet kjører. Hvis jeg avslutter logitech programmet kan jeg godt bruke knapp 3 til teamspeak, men da oppfører musa seg helt annerledes enn hva den gjør når programmet kjører. Noen som vet noen løsning for å få bruke sideknappen som pushtotalk og logitech programmet samtidig? oppdaget faktisk akkurat dette problemet selv Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Synes de "eldre" MX'ene så bedre ut jeg da og noen av de nye ser jo ikke ut. En mus skal være enkelt og grei, ikke med 15 lys på! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Synes de "eldre" MX'ene så bedre ut jeg da og noen av de nye ser jo ikke ut. En mus skal være enkelt og grei, ikke med 15 lys på! ææ, de 15 lysene du prater om er enkelt og greit hjelpsomme indikatorer som gjør det letter å bytte dpi on-th-fly og forholde seg til deretter Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 g5 komm pluttselig på blåpris (blåmandag på Netshop) til 500kr men da haddet jeg bestilt mx518 til 449, sendte e-mail med en gang men dette var på kvelden så jeg fikk mail dagen etterpå om at musen desverre var sendt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 g5 komm pluttselig på blåpris (blåmandag på Netshop) til 500kr men da haddet jeg bestilt mx518 til 449, sendte e-mail med en gang men dette var på kvelden så jeg fikk mail dagen etterpå om at musen desverre var sendt aargh sure greier Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Så digg ut den. Men tror jeg kommer til å kjøpe Copperhead. Når kommer dere med et review av denne? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det sto i artikkelen at MX518 var Logitechs første mus rettet mot gamere, dette er feil, den første musen som var rettet mot gamere av Logitech var MX510. Lenke til kommentar
Robanjo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 _ammaZ_: Hvorfor alltid se på komplett.no (noe jeg nesten alltid gjør) psdata har en til 545,- hehe -Robert Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Men i himmelens navn? 42 MB for DRIVERNE? Eller er det jeg som rett og slett slår til med min patenterte hardware-idioti? Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Det sto i artikkelen at MX518 var Logitechs første mus rettet mot gamere, dette er feil, den første musen som var rettet mot gamere av Logitech var MX510. Nja, som en leser har gjort meg oppmerksom på pr. mail var den første Logitech-musen rettet mot gamere Logitech Wingman Gaming Mouse fra 1999. :-) MX510 er/var derimot utvilsomt mindre spesialisert enn MX518 og G-serien. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 "Noen vil kanskje også savne museknappen for å navigere fremover ved surfing på nettet." JA! .. Men min MX510 fungerer upåklagelig. Så ingen grunn til å bytte den ut. Lenke til kommentar
zadu Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Men i himmelens navn? 42 MB for DRIVERNE? Eller er det jeg som rett og slett slår til med min patenterte hardware-idioti? 42MB med drivere til en mus er mye, razer driveren min tar 9.noe MB, og jeg synes det er en smule mye :!: Endret 9. oktober 2005 av zadu Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Men i himmelens navn? 42 MB for DRIVERNE? Eller er det jeg som rett og slett slår til med min patenterte hardware-idioti? 42MB med drivere til en mus er mye, razer driveren min tar 9.noe MB, og jeg synes det er en smule mye :!: Uansett, ka pokker er 42 MB på dagens maskiner?Heller lite vil no eg tro, og dersom man virkelig lider med så lite plas på HD, time for upgrade my friend Lenke til kommentar
UAM Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Skal sansynligvis ha G7, trådmus er for spesielt interesserte. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Jeg sitter "en del" på forumet til Catch-Gamer, og der har det blitt laget mange tråden ang. denne musen. Jeg har nesten kun lest negativ kritikk... Proglemet er at musa faktisk h a r problem med rekalibrere pluss at den ikke funker på verken Steelpad, fUnc eller andre liknende musematter... Holder meg til min trofaste MX500 foreløpig:) Ang. "mus rettet mot gamere": vil vel gjerne tro at hele konseptet med optisk mus er rettet mot gamere. Og du andre, vær glad for at du får MX518 i stedet Endret 10. oktober 2005 av Big SturL Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Hvorfor har dere ikke tatt med pris i +/- delen? Den koster i skrivende stund 695 på komplett, dette kan da ikke kalles billig? Hvorfor er ikke pris tatt med på minus-siden? hvis du først skal snakke om pris kan du jo like godt nevne den billigste som er 499 hos shg.no. det kan umulig være dyrt, jeg betalte 100 kr mindre for min MX510 for to mnd siden. spiller ganske lite, men jeg synes den er knallbra og super rask. Endret 10. oktober 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Bjoern- Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 2 sideknapper når jeg gamer er ett must for meg, derfor blir det helt uaktuelt å skifte fra min 518 ... Du kan bruke musehjulets side-funksjoner til diverse assignments.. Jeg bruker dem til Sprint eller prone i f.eks BF2. on the fly skifte av DPI er ganske artig når man stiller inn i setpoint slik at de forskjellige trinnene passer bra til vanlig aim, og til snipe. Har forbedret meg noe helt sykt i CS etter jeg fikk denne musa.. Gikk fra mx500 og opp til denne Pancho Sullivan 4ever Lenke til kommentar
Bjoern- Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg sitter "en del" på forumet til Catch-Gamer, og der har det blitt laget mange tråden ang. denne musen. Jeg har nesten kun lest negativ kritikk... Proglemet er at musa faktisk h a r problem med rekalibrere pluss at den ikke funker på verken Steelpad, fUnc eller andre liknende musematter... Holder meg til min trofaste MX500 foreløpig:) Ang. "mus rettet mot gamere": vil vel gjerne tro at hele konseptet med optisk mus er rettet mot gamere. Og du andre, vær glad for at du får MX518 i stedet Har Func 1030. Aldri merket noe problem med rekalibrering. ALDRI. Eneste den ikke liker av alle musemattene jeg har prøvd den på er Icemat v1 Dette er litt merkelig, iom mx500 taklet icemat helt fint. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ser til min store gru at nyere mus får færre knapper en tidligere. Ikke særlig praktisk med en femveis-knapp i stridens hete, lett å dytte i litt feil retning. Syntes selv det er praktisk å ha alle våpen knytet til de ekstra museknappene for raske skift, så da blir jeg sittende med min MX500 i lange tider ser det ut til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå