dchwel Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei Har ett Nvidia Geforce 6600 GT, som jeg nettopp har oppdatert driverne til for å se om det løste følgende problem(som det ikke gjorde): I flere spill er det streker, eller objekter som ikke skal være der, flere steder rundt i spillet. Hva kan være årsaken til at disse "objektene". Har jo oppdatert til nyeste drivere, og skjermkortet er en måned gammelt. Er det andre innstillinger jeg må foreta? Er det noe gale med selve kortet? Har ingen slike problemer i Windows, bare i spill. Noen som vet? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Sjekk temperatur på skjermkortet. Mulig det blir for varmt. Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Vel tempen ligger på 56 grader sier det.. For mye? Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Men, oppdatering av driver har gjort det bedre.. Halflife 2 var no strek-løst . Men, Stalinggrad inneholder fremdeles masse hvite streker rundt på brettet. Mystisk dette Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 56 grader er ikke for mye, men er det mens du spiller eller er idle ute i Windows? Det er vel temperaturen under full last som er mest interessant her. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jeg har noe alá det samme, bare at farger flikker rundt forbi på alt av objekter. Dette starta bare etter at jeg la inn aoe3, og skjedde så med alle spill. Temp hos meg er også bare 56grader. Jeg har ikke gjort noe med drivere, kjører orginaldriverne. Endret 9. oktober 2005 av Swoofah Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Stiger til 60 grader når eg spiller, så, det kan ikke være temperaturen som gjør det da... ? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Tror ikke det er et temp. problem... men du bør poste alle specsa. på maskinen din INKLUDERT strømforsyning (kan være viktig)... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvis du har en svak eller veldig dårlig strømforsyning. (Type Q-tec), så er det godt mulig feilen ligger der ja. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Hmm. Jeg har faktisk en Q-tec 450wp Dual Fan, vil denne plutselig framprovosere flikkering i alle nyere spill som krever litt grafikk kraft? Merk at Morrowind(og andre spill) gikk strålende frem til jeg la inn Aoe3, etter det så flikker alle. Bilde1 Bilde2 Endret 10. oktober 2005 av Swoofah Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ok, nå har alt av video filer også føkka nå. prøver noe driversurr Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Vel, Q-tec supplyer har vist seg å kunne framprovosere de aller rareste symptomer. T.o.m ødelagt maskinvare. Mest fordi de ikke leverer det de skal (450 Wattern din leverer nok langt fra det den lover), og at spenningsnivåene varierer altfor mye. Jeg sier ikke definitivt at det er powersupplyen din som er problemet, men hver gang jeg hører navnet Q-Tec, får jeg litt rykninger i ansiktsmusklene. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hmm.. Mulig det er den som får SATA'n min til å virke litt rar av til. En PSU du vil anbefale? Håper bare ikke kortet er evi ødelagt? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Q-tec "lyver" når de oppgir effekten (watt'en oppgis i peak). Finnes mange gode PSU'er der ute (Taga f.eks.). For å holde et budsjett ville jeg vurdert FSG (Fortron Source Group). F.eks. denne : ATX400PNF Linker: Netshop http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=14755 395,- FSG http://www.fsp-group.com.tw/english/1_prod...id=52&proid=198 Specs: Output Voltage Max. load +3.3V 30.0A +5V 28.0A +12V1 18.0A +12V2 18.0A -12V 0.5A +5Vsb 2.0A ‧+3.3V&+5V total output shall not exceed 150 Watts. ‧+12V1&+12V2 total output shall not exceed 348 Watts. 348W @ 12V = 29A ... WOW... nesten drøyt. Endret 10. oktober 2005 av Okay Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Stemmer, stemmer Da vil jeg nesten gjette at Aoe3 trakk såpasst på kortet, og psu'n klarte ikke levere det den lovte av strøm.. Does that makes sense? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå