Schnickaschnicka Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei. Jeg og en kamerat driver og lager våre egne klær med sånne ark man kan stryke på klærene, det eneste problemet er at når man printer ut blir alt speilvendt, Så lurer på om det er et program man kan bruke så det blir speilvendt? Takker for hjelp Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vil tro de fleste bildebehandlingsprogrammer kan gjøre dette. (hvis det er en bildefil det er snakk om) bekreftet: Photoshop/imageready har denne funksjonen iallefall. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 kan jeg laste ned et program som kan speilvende skrift og bilder? I såfall hvilket Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du kan laste ned en Trial av Acdsee. Der markerer du enkelt alle bildene du vil speilvende og trykker speilvend. Jeg vil tro at de fleste tilsvarende programmer også kan speilvende bildene enkelt. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 hvor kan jeg laste ned dette programmet? Lenke til kommentar
woid Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du kan også ta en titt inne på egenskapene til printeren, er en del printere som har mulighet for å speilvende utskriften direkte, for feks påstrykning av klær. det ligger kanskje under papirvalg eller slikt Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 hvor kan jeg laste ned dette programmet? Du kan jo begynne med å ta en titt her. Lenke til kommentar
majcrofi Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Paint -> ctrl +a (merk alt) -> høyreklikk -> vend/roter Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg og en kamerat driver og lager våre egne klær med sånne ark man kan stryke på klærene. Hæ? at det var? forøvrig er det ikke værre enn å gjøre som majcrofi sier, kan bekrefte at familiens printer lar deg speilvende det du skriver ut. Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 The Gimp er et gratis Photoshop alternativ. http://www.gimp.org/windows/ Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 The Gimp er et gratis Photoshop alternativ. http://www.gimp.org/windows/ Støtter den Se på Gimp du; har mye annen morsom funksjonalitet også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå