Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Søker seriøse spiller til Guild Wars guildet "Protectors of Aasgaard". Prat med Vicious Lynx \ Warrior Lynx \ Cleric Strongbow \ Astral Avalith inne i spillet for invitasjon. Vi forventer ikke noe av spillerne, bortsett fra at de oppfører seg normalt. Og husk: play for fun! Endret 11. oktober 2005 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kristian har fått seg bodyguards! Har du en bounty på hodet ditt, Kristian? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Takk for oppmerksomheten, var ikke klar over at jeg hadde en klan med livvakter. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Enda en av Gamer.no-ansattes frynsegoder gitt.. Hvilket spill snakker du om forresten? (Jeg er skarp nok til å trekke slutningen Guild Wars(lvl20/GvG osv), men du nevner det faktisk ikke en eneste gang.(ikke vet jeg om GW stemmer en gang )) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Haha. Du har helt rett. Jeg burde sagt at det var Guild Wars det er snakk om, men glemte det i farten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå