Kaptein_S Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Prøver igjen da min forrige post ble stengt... Help! Jeg klarte selvsagt å trekke ut usb kabelen MIDT i firmware updaten på min SE w800i... Nå er telefonen død, den nekter plent å slå seg på... Har prøvd "Gjenopprettingsmodus" på SE sine nettsider, men det funker ikke. Når jeg kobler til telefonen og holder "C" inne kommer det opp "et ukjent usb device" Jeg HAR instalert USB flash driverene til sony ericsson, men etter feilflashinga så funker ikke disse heller ser det ut som... Har testa flere ulike usb porter på to forskjellige maskiner... MÅ jeg levere den til verksted? Går det ikke å "tvngsflashe" den på noen andre måter enn den hos SE? Takknemelig for tips her! Lenke til kommentar
benkizz Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 har du prøvd å ta ut batterien og vente 10 sekunder med å sette batterien tilbake?? hvis den ikke slår seg på...da er den absolutt KAPUTT... dra til en mobil fixer... Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jepp, mobilen er stein død, BORTSETT fra når jeg kobler den til pc'en samtidig som jeg holder "c" inne... Fikk den til å godkjenne mob'en som flash disk (i enhetsbehandling) nå men får ikkje oppdatert eller gjenoprettet... Finnes det tredjeparts flashere eller noe? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du kan flashe den med Davinci programmet. Jeg har akkurat laget en guide om hvordan du flasher fra K750i til W800i men du kan bruke samme guiden og velge K750i fw istedet for W800i fw. Da vil du nok få liv i den igjen. Guiden finner du her: http://www.klorin.com/viewtopic.php?t=116 Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Klorin du er en engel! Funket fin fint å flashe med Davinci!! Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Supert at det gikk i orden. Kjøpe du en "log" via sidene til Davinci? Jeg hadde en log fra tidligere så jeg kjøpte ingen i dag. Hvis du kjøpte der.. gikk det greit, fikk du svar med en gang og fikk du brukernavn/passord via e-post som du skulle? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Ja jeg kjøpte via paypal, og fikk login/pass med en eneste gang tilsendt på gmailen min. Fungerte fin fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå