einolsen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Satt å spilte heroes of the pacific og fikk blåskjerm. Etter å ha restarta data'n hadde alle partisjonene mine byttet plass. Dvs. D:(DVD-Brenner) var blitt til G:(DVD-brenner). Dette førte til at E:(programmer) ble til D:(programmer) og slik hadde alle de andre byttet plass og. Har en 200 Gb hitachi disk s-ata. Dette gjør jo at ingenting virker, for programmer, spill osv ikke ligger der de skal. Noen som har en mulig løsning på dette? Haster! Skal levere en hjemmeside imorgen! Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Høyreklikk på min data maskin. Velg Manage (behandle) Velg Disk Management Høyre klikk på c: (eller den du vil endre) Velg Change drive letter and path Ciao Lenke til kommentar
einolsen Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 beklager skulle uttrykt meg litt bedre. Klarer å skifte navn på partisjonene, men sliter med å endre DVD-brenneren fra G: til D:. Jeg har opprinnelig programmer som G: Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Ja... du kan endre feks G: til D: Dette finner du i menyen, men under Volume! Altså under Volume: Høyreklikk på G: og velg Change Drive Letter And Path.. Så trykker du bare Change.. Ciao C: var et dårlig eksempel tidligere siden den faktisk ikke går å endre hehe sorry Men du skal ikke ha problemer med de andre som : d: e: f: osv Ciao Endret 9. oktober 2005 av Master Chiun Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Tilbakemelding? Ciao Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Ingen tilbakemelding... :!: Ciao Endret 10. oktober 2005 av Master Chiun Lenke til kommentar
einolsen Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 klart du skal få tilbakemelding! jeg blei bare litt flau over å spørre et så dumt spørsmål og komme på løsningen idet jeg trykte på "svar"-knappen Men, joa det funka sånn halvveis dvs. jeg klarte å endre bokstav på alle partisjonene men hver gang jeg slår på pc'n har de bytta navn igjen. Litt rart kan man vel si. Noen som har en løsning? Kan det være programmer, virus etc. som forårsaker dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå