TeddyErt Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jeg lurte på om jeg skulle investere i 2 nye rambrikker i tillegg til de jeg allerede har. Jeg regner med at jeg må ha samme timinger og slikt på de nye som de gamle. Er det et program som kan vise meg informasjon om dette? Også lurte jeg på om det har noe å si hvis jeg har dual channel minne, men har 3*512 minne brikker? Endret 9. oktober 2005 av TeddyErt Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 cpu-z gir deg info om hastighet på dagens brikker... om du har brikker på forskjellig hastighet, vil alle kjøre på hastigheten til den treigeste... dual channel utnyttes bare om du har 2 eller 4 brikker...men, maskinen vil fungere med 3 også... Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Takk for svar! Ok, den vil fungere med 3 men vil man miste noe på ytelsen i forhold til 2 brikker? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 jeg tror man vil tape litt ja...men, om man spiller spill som krever mye minnet vil man tjene på det da man slipper swapping til disk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå