Airborne Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Dere som har sett serien heia tufte på tvnorge. Kjenner du deg igjen? Hadde noen spurt meg om det samme, ville jeg sagt. "ja, en god del". Ikke det at jeg ikke har sett eller rørt en fotball i mitt liv, men at de gangene jeg faktisk rører en fotball er jeg så forbaska dårlig. Kunne nesten se meg igjen i heia tufte tvprogrammet. Som de fleste også der, spiser mye pizza og slikt som igjen fører til dårlig form, PEK på meg! Men jeg har ikke blitt noe rund enda. Flere på dette forumet som kjenner seg litt igjen? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 egentlig ikke, spilte fotball når jeg var liten og sånn.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Nei, men Øyvind som er med der er en kompis av meg Snodig å se han på TV. Har ikke sett Tufte-serien før igår. Var jo morsomt. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kjenner meg litt igjen i matvanene til enkelte av de som er der, men likevel så er jeg tynn som en spiker. Har nok litt mer ballkontroll enn den gjengen for å si det sånn Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg hater reality og fotball som pesten, så jeg har ikke sett serien. Men av klippene jeg så , kjente jeg igjen en del figurer der. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Neh, egentlig ikke. Eneste måtte være at jeg er tre ganger så elendig som alle de i fotball. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Egentlig så ble jeg forbauset over at det gikk an å være så elendig i fotball, jeg trodde alle hadde spilt litt fotball igjennom barndommen? Altså, bare det å delta i noen gym-timer på skolen ville gitt et betraktelig høyere niva enn dette Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Flere på dette forumet som kjenner seg litt igjen? nope Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Flere på dette forumet som kjenner seg litt igjen? nope Kjenner meg ikke igjen, jeg. har spilt fotball i 7 år. Så hva har jeg og gjøre i denne tråden egentlig? Spamming er gøy. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Lik (og eldre og mer aktiv) tråd finner du her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=475469 Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg