Gå til innhold

høyttaler sprengt. Vurderer Dali Consept 2.

Anbefalte innlegg

En av mine forrige dali høytalere 102 tok kvelden på en fest. Har blitt masse spraking i den ene høyaleren når man spiller høyt og når man kjører litt på på bassen. Har hatt dem siden komfen så på tide å oppgradere litt.

Åssen er consept 2 i forhold til de jeg har? Ser at de er litt stivere i pris, men er villig til å gi det for dem da jeg så langt bare har meget gode erfaringer med dali fra før av. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke du vil angre deg et sekund på å kjøpe de, men du kan også lytte på b&w dm 303, når du først er på hfk :)

Er de i samme prisklasse? Skal shoppe på hifi klubben i morgen. :thumbup:

Kan maks gi 3000 totalt for 2 stk. De må kunne spille alt og ha ett bra lydbilde. Kjører dem opp mot en NAD 302 forsterker.

Andre alternativer?

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar
er jo et par andre alternativer du kan titte på mens du er der, f.eks;

- B&W DM303 som nevnt tidligere.

- B&W DM600 S3

Dali Blue 2002

du får ta og lytte litt å se hvilken du liker best! :)

men forresten, hadde du hatt to hundrelapper ekstra ville jeg valgt disse tror jeg nok. ;)

Interresant. Takker for tilbakemelding. Blir nok litt høring i morgen da ja. Skal si hva utfallet ble. :thumbup:

Lenke til kommentar
grattis! :) bra du ble fornøyd da!

Angrer ikke på kjøpet nei. Var veldig bra lyd, bass og diskant på høytalere. I tillegg til at de spredte lyden veldig bra.

De andre jeg hørte på var mer fokuserte på en plass i forhold til disse. Har ett lite rom så passet meg bra. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...