John Keats Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Bilde jeg tok på Råbjerg Mile i Danmark. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det var veldig uskarpt... Lenke til kommentar
synsing Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Litt oppskarping og kontrast/intensitet og fargejustering Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Meget pent PS arbeid... Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Bildet ble veldig bra etter litt justeringer ser jeg.. bigk. Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kunne vært interresant med kort beskrivelse av hvilke funksjoner som er brukt på bildet? Lenke til kommentar
synsing Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ikke så mye egentlig (har ikke så veldig peiling på photoshop hehe); - More sharpen (filter -> sharpen -> more sharpen). - Så brightness/contrast, slik at det ble mer "trøkk" i bildet - Deretter brukte jeg color balance og tukla litt med fargebryterne til sanden ble mer ørkenaktig og himmelen fin og blå. Det ble litt kornete på himmelen etterpå, tror jeg merket himmelen og la på litt "smart blur" for å fjerne dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå