forbrukeren Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 har tenkt litt på en Logitech Mouseman Cordless Wheel som visst skal være bedre på gaming enn "optical" versjonen... vet ikke, hvilken mus anbefaler dere? Den må ligge under 600 shcpenn. =) og til slutt, har noen noe erfaring med http://www.datakompaniet.no? Lenke til kommentar
sete Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Vent på den nye Logitech MX300/500, og se om du liker den :smile: Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Du vil ha.... denne! Neida, du får bestemme selv :smile:. Ser at du ikke vil ha optisk. Jeg må imidlertid nevne at jeg har bare gode erfaringer med min Logitech Mouseman Dual Optical. Den "glipper" aldri, og har utrolig god respons. Prøvde forresten samme som denne musen bare trådløs, og med den opplevde jeg bittelitegrann forsinkelse. Mulig dette ikke gjelder for musen du snakker om, men du burde teste først, f.eks. i en butikk. Husk, mus er en smakssak. Edit: [sETE]s råd var jo ikke så dumt. [ Denne Melding var redigert av: THX 1138 på 2002-08-19 17:06 ] Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Det virker som du har tenkt til å kjøpe en mus til spilling Jeg ville ikke gått for en trådløs mus hvis du skal bruke den til spilling. Jeg syns en mus med ledning er mer stabilt å spille med. Da vil du ikke få problmer med dårlige batterier o.l. Jeg hadde nok gått for en Logitech MouseMan dual optical, eller en Microsoft Intelli Mouse Explorer v 3.0. Dette er begge gode mus til spilling. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Noen som har link til denne MX300/500 greia? Har aldri hørt om den, og er på utkikk etter ny mus selv. Hadde tenkt å kjøpe logitech cordless optical mouse. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 du vil ha en intellimouse explorer 3.0, basta bom. Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Du kan ta en titt på denne siden. Produktene heter MX500 og MX700 forresten da :smile: Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Du vil ha Logitech, uansett hvilken type du vil ha... Logitech ruler (vilt og hemningsløst) når det gjelder mus/tastatur. :wink: Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Helt enig med deg der. Arisen One Lenke til kommentar
forbrukeren Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 tror jeg skaffer meg en Logitech Mouseman Dual Optical, den virker grei =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå